Ah leuk, ik sta op het punt om voor het eerst Oma te worden. Veel gelukquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet. 40 weken gepasseerd dus ik kan elk moment vader worden.
Vandaag nog op controle geweest en alles zag er goed uit. Dank voor het vragen.
Want? Jij vertrouwt erop dat de politie je huis en haard beschermt? #naiefquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een buitengewoon slecht plan. #tegen
2007-2008. Was echt levensgevaarlijk, vooral omdat sommigen 60 reden op de snelweg en anderen gewoon 120.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:37 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ja was dat niet 2005 of 6? Kloten rijden toen
Dit zou zo mijn woning kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:35 schreef bitterbal het volgende:
Net balkonnetje in de fik. ook vuurwerk
[ afbeelding ]
Jaarwisseling 2007/2008quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:37 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ja was dat niet 2005 of 6? Kloten rijden toen
Mij een vuurwapen geven zou in ieder geval een heel gevaarlijk idee zijn, want ik ben heel slecht in mikken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:38 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Want? Jij vertrouwt erop dat de politie je huis en haard beschermt? #naief
Ik zie liever niet het hele land (inclquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:38 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Want? Jij vertrouwt erop dat de politie je huis en haard beschermt? #naief
Want jouw balkon is ook uitgebrand?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:39 schreef Tailless het volgende:
[..]
Dit zou zo mijn woning kunnen zijn.
Dat was in 2007 of 2009. Dat was niet te doen nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:25 schreef BeriBeri het volgende:
Was paar jaar geleden toch ook zeer dichte mist met oud en nieuw? Tenminste, in Enschede toen
Had je een zicht van een meter of 5
Geen idee ben niet thuis. Balkon lijkt op mijn woning.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Want jouw balkon is ook uitgebrand?
Ik heb toen volgens mij wel 1 uur over 1 km gedaan met de auto. Stapvoets rijden, vriend liep voor de auto.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:39 schreef Messina het volgende:
[..]
2007-2008. Was echt levensgevaarlijk, vooral omdat sommigen 60 reden op de snelweg en anderen gewoon 120.
Hij had dat kunnen, zelfs moeten weten. Dit was überhaupt de reden van die grote vreugdevuren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Wist hij veel dat heel debiel Den Haag naar buiten komt om te rellen
Owh, maar hopen dat het er alleen maar op lijkt, dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:41 schreef Tailless het volgende:
[..]
Geen idee ben niet thuis. Balkon lijkt op mijn woning
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hij had dat kunnen, zelfs moeten weten. Dit was überhaupt de reden van die grote vreugdevuren.
Net of dit nieuw is... Den Haag is al decennia negatief in het nieuws rond Oud en Nieuw...quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:44 schreef Tyr80 het volgende:
Hee, maar deze mensen zetten hun woonplaats wel mooi ff op de kaart zo!
VVD'er he, die hebben niet veel hersensquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hij had dat kunnen, zelfs moeten weten. Dit was überhaupt de reden van die grote vreugdevuren.
Iedereen die een connectie met Den Haag heeft snapt dat. Wil nog niet zeggen dat je dit soort wetteloosheid moet pikken als stadsbestuur.quote:
volgens mij is het niet mijn balkon ik neem aan dat buurvrouw wel een berichtje zou sturen andersquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Owh, maar hopen dat het er alleen maar op lijkt, dan.
Veilig vrijen is soberso een goeie tipquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben blij dat ik woon waar ik woon. Volgens mij zit ik hier vrij veilig
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Veilig vrijen is soberso een goeie tip
Kun jij niet gewoon even een fles champagne achterover hakken en je grote bek even houden? Wat een gebral de hele tijd. Je zou goed tussen die relschoppers passen. Zelfde kutmentaliteit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:34 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Er is weinig wat we van Amerika moeten willen overnemen, maar het recht op wapenbezit en gewapende bescherming van je huis is er wel eentje. Kun je dat tuig gewoon overhoop knallen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze hadden toen al keihard moeten aanpakken ipv terreur belonen. Maar het is niet te laat. Leger kan helpen om iedereen nog in 2019 op te sluiten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben toch voorstander van je niet laten chanteren door terroristen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Eenschquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:52 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ben toch voorstander van je niet laten chanteren door terroristen.
Hij had misschien even na kunnen denken over de gevolgen van zijn beslissing. Remkes. Want nu zijn mensen die niks met die rellen te maken hebben ook de dupe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:49 schreef Questular het volgende:
Dus je geeft de beroepsidioten een eigen vuurtje omdat ze anders de boel slopen, vervolgens maken ze het te bont en pak je hun fikkie en gaan ze de buurt weer slopen. Volgens snap ik het nu. En dan zooi van andere mensen in de fik steken want die verdienen dat gewoon.
Zeker niet. Maar krikke heft eerst enorm gefaald en nu slaat Remkes een beetje door. Zonder gevoel of idee van historie ramt hij dwars door de porseleinkast. Dan krijg je scherven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen die een connectie met Den Haag heeft snapt dat. Wil nog niet zeggen dat je dit soort wetteloosheid moet pikken als stadsbestuur.
Eenschquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:52 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Oh, gewoon een beetje terreur wel toestaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar krikke heft eerst enorm gefaald en nu slaat Remkes een beetje door. Zonder gevoel of idee van historie ramt hij dwars door de porseleinkast. Dan krijg je scherven.
Natuurlijk is het de schuld van de relschoppers. Maar Remkes is er voor om het te regelen. Zo is het nogal slecht geregeld.
Het is in Den Haag en regio al decennia onrustig met o&n. Dat los je niet op met alles te verbieden. Sowieso moeten we daar eens mee ophouden. Verbieden werkt bijna nooit.
Dit zijn ontevreden burgers die zich tekort gedaan voelen. Terroristen, wat een grote woorden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:52 schreef Hallojo het volgende:
[..]
is maar een klein beetje ergquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Oh, gewoon een beetje terreur wel toestaan
Verbieden zonder handhaving werkt bijna nooit.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon even een fles champagne achterover hakken en je grote bek even houden? Wat een gebral de hele tijd. Je zou goed tussen die relschoppers passen. Zelfde kutmentaliteit.
Is dat de schuld van Remkes of van de terroristen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij had misschien even na kunnen denken over de gevolgen van zijn beslissing. Remkes. Want nu zijn mensen die niks met die rellen te maken hebben ook de dupe.
Dan kun je ook gewoon als volwassenen persoon een jaar vuurtje stoken overslaan en er op een normale manier voor zorgen dat je volgend jaar weer de pyromaan kunt uithangen. Maar normaal is een woord wat ze schijnbaar niet begrijpen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad.
Deze vuren en de dagen ervoor en de feesten eromheen zijn er niet voor niets. Niet dat dan alles maar geoorloofd Is dan, maar ipv gaan wijzen naar elkaar wie de schuldige was van vorig jaar, hadden ze allen om de tafel moeten gaan zitten en zoeken naar een oplossing voor dit jaar.
De gemeente heeft de bouwers totaal niet serieus genomen en dat is denk ik een grote fout geweest.
Ik ben een Hagenees en heb ook jaren op Scheveningen gewoond. Dat er trammelant is bij de jaarwisseling is niets nieuws. Maar het was altijd redelijk in toom te houden doordat er heel veel mensen naar de feesten gingen bij de vuren.
Ik vind het jammer dat het zo moet gaan nu en dat sommige ook een flinke stap te ver gaan. (Die actie bij de brandweer met die spijkers).
Dat zijn ze altijd geweest. En principieel niet toegeven aan dit soort wetteloosheid is wat mij betreft wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij had misschien even na kunnen denken over de gevolgen van zijn beslissing. Remkes. Want nu zijn mensen die niks met die rellen te maken hebben ook de dupe.
Ik vind van Remkes, want die draagt de verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is dat de schuld van Remkes of van de terroristen?
Zie #240quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar krikke heft eerst enorm gefaald en nu slaat Remkes een beetje door. Zonder gevoel of idee van historie ramt hij dwars door de porseleinkast. Dan krijg je scherven.
Natuurlijk is het de schuld van de relschoppers. Maar Remkes is er voor om het te regelen. Zo is het nogal slecht geregeld.
Het is in Den Haag en regio al decennia onrustig met o&n. Dat los je niet op met alles te verbieden. Sowieso moeten we daar eens mee ophouden. Verbieden werkt bijna nooit.
En Joziasquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind van Remkes, want die draagt de verantwoordelijkheid.
Jij bent heel erg de weg kwijt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat er voldoende politie beschikbaar is in een stad met 500k mensen volledig te locken? In China misschien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Oh, gewoon een beetje terreur wel toestaan
Geen grote woorden. Ze terroriseten de buurt(en) en brengen derde veel schade toe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit zijn ontevreden burgers die zich tekort gedaan voelen. Terroristen, wat een grote woorden.
Ontevreden burgersquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit zijn ontevreden burgers die zich tekort gedaan voelen. Terroristen, wat een grote woorden.
Ohja nee OK, dan is het goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef Spanky78 het volgende:
Het is in Den Haag en regio al decennia onrustig met o&n.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, laten we dat dan maar gaan doen. Want uit de hand lopen is al een week of meer geleden gebeurt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat er voldoende politie beschikbaar is in een stad met 500k mensen volledig te locken? In China misschien.
Laat mensen hun feestje vieren, maar maak afspraken zodat het niet uit de hand loopt. De gemeente heeft vorig jaar zitten slapen en nu slaan ze door.
Met boze hooligans als gevolg. Totdat we tokkies in kampen opsluiten zijn ze ook deel van de samenleving.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Met terroristen onderhandel je niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
En dienen ze gewoon opgepakt en berecht te worden als ze verdacht worden van strafbare zaken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:59 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat er voldoende politie beschikbaar is in een stad met 500k mensen volledig te locken? In China misschien.
Laat mensen hun feestje vieren, maar maak afspraken zodat het niet uit de hand loopt. De gemeente heeft vorig jaar zitten slapen en nu slaan ze door.
Met boze hooligans als gevolg. Totdat we tokkies in kampen opsluiten zijn ze ook deel van de samenleving.
Door "rellen"? Weinig verwacht ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel doden gaan er vannacht in DH vallen?
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:02 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel doden gaan er vannacht in DH vallen?
Je bent wel erg bloeddorstig...quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:04 schreef Sicstus het volgende:
Het enige wat Remkes fout heeft gedaan, en wat al decennia lang fout gaat in dit land, is dat we terroristen en andere misdadigers veel te soft aanpakken. Het leger had allang klaar moeten staan om elke vorm van reltrapperij in bloed te smoren.
Ze hadden bij die vreugdevuren gewoon een grens moeten stellen aan het aantal meters. Vind ik dan. Tot zo hoog en niet hoger. Wel hoger ,dan maatregelen treffen.quote:
Niks "dit". Overdrijven is ook een kunst...quote:
Deden ze ook. Maar er werd niet gehandhaafd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze hadden bij die vreugdevuren gewoon een grens moeten stellen aan het aantal meters. Vind ik dan. Tot zo hoog en niet hoger.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waar in den lande woon jij?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze hadden bij die vreugdevuren gewoon een grens moeten stellen aan het aantal meters. Vind ik dan. Tot zo hoog en niet hoger.
twitter:regio15 twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 20:02:20Zojuist een auto uitgebrand op de #Tesselschadelaan in Den Haag. Inmidels geblust door de brandweer. https://t.co/53RPMNXvNu reageer retweet
Het enige wat werkt. Bij de treinkaping bij De Punt in 1977 trad de overheid zo ongeveer voor het laatst echt krachtdadig op. Speciale eenheden drongen de trein binnen en maakten 6 van de 9 kapers af. Opgelost.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent wel erg bloeddorstig...
Dan maatregelen treffen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deden ze ook. Maar er werd niet gehandhaafd.
Komt wel goed hoor, maar dankquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:05 schreef babylon het volgende:
Ik wens de goede bewoners van Den Haag succes met hun mongolide buurtbewoners. Ik ben weg tot volgend jaar.
Bedanktquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:05 schreef babylon het volgende:
Ik wens de goede bewoners van Den Haag succes met hun mongolide buurtbewoners. Ik ben weg tot volgend jaar.
Ik woon in Brabant.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waar in den lande woon jij?
Pas nadat het mis ging (vorig jaar). En dit jaar is het niet handig aangepakt mbt vergunningentraject.quote:
Onzin. Doodschieten is niet het enige dat werkt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:06 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het enige wat werkt. Bij de treinkaping bij De Punt in 1977 trad de overheid zo ongeveer voor het laatst echt krachtdadig op. Speciale eenheden drongen de trein binnen en maakten 6 van de 9 kapers af. Opgelost.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:07 schreef Evertjan het volgende:
verdomme het zou je auto of werkbus maar zijn die in de vlammen gaat vannacht je zou toch razend worden
Ja, dan ben je dus te laat met maatregelen treffen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas nadat het mis ging (vorig jaar). En dit jaar is het niet handig aangepakt mbt vergunningentraject.
Dat is echter geen vrijbrief voor rellen, vernielen en brandstichten. Vind ik dan.
Ah, daar kom ik oorspronkelijk ook vandaanquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dan ben je dus te laat met maatregelen treffen.
Vreugdevuur mag 15 meter hoog zijn. Bij niet handhaven maatregelen. Niet 35 meter en dan ineens zeggen ' oeh het waait heel Den Haag staat bijna in de fik"quote:
Ja, de gemeente/brandweer/politie zijn ook schuldig aan het misgaan. Die hebben een oogje dichtgeknepen ipv gehandhaafd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Vreugdevuur mag 15 meter hoog zijn. Bij niet handhaven maatregelen. Niet 35 meter en dan ineens zeggen ' oeh het waait heel Den Haag staat bijna in de fik"
En dat doet Remkes nu dusquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:14 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is het resultaat van afbraak en neoliberalisme. Dan krijg je Parijse toestanden in Nederland
Dat bedoelde ik maar te zeggen. Niet heel lang gedogen,, tot het mis gaat omdat wind nu eenmaal bestaat en dan ineens verbieden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de gemeente/brandweer/politie zijn ook schuldig aan het misgaan. Die hebben een oogje dichtgeknepen ipv gehandhaafd.
Rudie geeft Remkes de schuldquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Autobrand: https://mobile.twitter.com/regio15/status/1212086604648656897
Het is ook gewoon tuig (de rellers).quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik maar te zeggen. Niet heel lang gedogen,, tot het mis gaat omdat wind nu eenmaal bestaat en dan ineens verbieden.
Eerder ingrijpen.
Ander krijg je van deze toestanden zoals nu in Duindorp.
Dan niet ineens zeggen " jaaaaaa, maar die bewoners zijn tuig"
Nee.
Je wist van tevoren wie daar wonen.
Really? Hoe lang is hij al waarnemend burgemeester volgens jou?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:17 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Dat toekijken doet die al een poosje hoor
Co de Oranje in het noordentwitter:KNMI twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 20:14:18In de noordelijke helft lokaal zeer dichte #mist. Vanaf de jaarwisseling nog verder teruglopend naar plaatselijk minder dan 10 meter. #codeoranje #knmiwaarschuwing. https://t.co/dpPyZhecVg https://t.co/FUwy33hZsK reageer retweet
De reden waarom ze dingen vernielen is niet relevant. je weet dat ze dingen gaan vernielen. Dus even nadenken voordat je een besluit neemt. Remkes. Dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon tuig (de rellers).
Rudie is zelf een imbecielquote:
In ieder geval lang genoeg om Den Haag negatief op de kaart te gooienquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Really? Hoe lang is hij al waarnemend burgemeester volgens jou?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:20 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
In ieder geval lang genoeg om Den Haag negatief op de kaart te gooien
twitter:regio15 twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 20:18:27Op de Van der Neerstraat in Den Haag is de volgende auto uitgebrand. Bikers van de politie zorgden voor een veilige werkruimte rond de brandweer. https://t.co/2pRASr4sXt reageer retweet
Waarom is de 'onderklasse' in Denemarken zoveel beschaafder? Komt toch echt door coherent beleid. Het verheffing ideaal is weg.quote:
Hij is burgemeester dus dat doet hij niet zelf nee. Daar is de politie voor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:17 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Dat toekijken doet die al een poosje hoor
En wat heeft dat met Den Haag van doen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Co de Oranje in het noordentwitter:KNMI twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 20:14:18In de noordelijke helft lokaal zeer dichte #mist. Vanaf de jaarwisseling nog verder teruglopend naar plaatselijk minder dan 10 meter. #codeoranje #knmiwaarschuwing. https://t.co/dpPyZhecVg https://t.co/FUwy33hZsK reageer retweet
Hou toch op, als ze 3 jaar geleden hadden ingegrepen dan waren de reldebielen dan wel de straat op gegaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik maar te zeggen. Niet heel lang gedogen,, tot het mis gaat omdat wind nu eenmaal bestaat en dan ineens verbieden.
Eerder ingrijpen.
Ander krijg je van deze toestanden zoals nu in Duindorp.
Dan niet ineens zeggen " jaaaaaa, maar die bewoners zijn tuig"
Nee.
Je wist van tevoren wie daar wonen. Je weet van tevoren dat die mensen alles tot aan de grond toe afbreken en de reden waarom is niet relevant.
Denemarken heeft geen Haagse Sjonniequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom is de 'onderklasse' in Denemarken zoveel beschaafder? Komt toch echt door coherent beleid. Het verheffing ideaal is weg.
Oneens. Niet toegeven aan rellen en wetteloosheid.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
De reden waarom ze dingen vernielen is niet relevant. je weet dat ze dingen gaan vernielen. Dus even nadenken voordat je een besluit neemt. Remkes. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |