abonnement Unibet Coolblue
pi_190815380
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hij had dat kunnen, zelfs moeten weten. Dit was überhaupt de reden van die grote vreugdevuren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hij had dat kunnen, zelfs moeten weten. Dit was überhaupt de reden van die grote vreugdevuren.
Ze hadden toen al keihard moeten aanpakken ipv terreur belonen. Maar het is niet te laat. Leger kan helpen om iedereen nog in 2019 op te sluiten.
pi_190815392
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hij had dat kunnen, zelfs moeten weten. Dit was überhaupt de reden van die grote vreugdevuren.
Ik ben toch voorstander van je niet laten chanteren door terroristen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 31 december 2019 @ 19:53:06 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190815400
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:52 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik ben toch voorstander van je niet laten chanteren door terroristen.
Eensch
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190815423
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:49 schreef Questular het volgende:
Dus je geeft de beroepsidioten een eigen vuurtje omdat ze anders de boel slopen, vervolgens maken ze het te bont en pak je hun fikkie en gaan ze de buurt weer slopen. Volgens snap ik het nu. En dan zooi van andere mensen in de fik steken want die verdienen dat gewoon.
Hij had misschien even na kunnen denken over de gevolgen van zijn beslissing. Remkes. Want nu zijn mensen die niks met die rellen te maken hebben ook de dupe.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190815434
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Iedereen die een connectie met Den Haag heeft snapt dat. Wil nog niet zeggen dat je dit soort wetteloosheid moet pikken als stadsbestuur.
Zeker niet. Maar krikke heft eerst enorm gefaald en nu slaat Remkes een beetje door. Zonder gevoel of idee van historie ramt hij dwars door de porseleinkast. Dan krijg je scherven.

Natuurlijk is het de schuld van de relschoppers. Maar Remkes is er voor om het te regelen. Zo is het nogal slecht geregeld.

Het is in Den Haag en regio al decennia onrustig met o&n. Dat los je niet op met alles te verbieden. Sowieso moeten we daar eens mee ophouden. Verbieden werkt bijna nooit.
Whatever...
pi_190815446
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:52 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik ben toch voorstander van je niet laten chanteren door terroristen.
Eensch
pi_190815458
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:43 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hij had dat kunnen, zelfs moeten weten. Dit was überhaupt de reden van die grote vreugdevuren.
Dit dus inderdaad.

Deze vuren en de dagen ervoor en de feesten eromheen zijn er niet voor niets. Niet dat dan alles maar geoorloofd Is dan, maar ipv gaan wijzen naar elkaar wie de schuldige was van vorig jaar, hadden ze allen om de tafel moeten gaan zitten en zoeken naar een oplossing voor dit jaar.
De gemeente heeft de bouwers totaal niet serieus genomen en dat is denk ik een grote fout geweest.

Ik ben een Hagenees en heb ook jaren op Scheveningen gewoond. Dat er trammelant is bij de jaarwisseling is niets nieuws. Maar het was altijd redelijk in toom te houden doordat er heel veel mensen naar de feesten gingen bij de vuren.
Ik vind het jammer dat het zo moet gaan nu en dat sommige ook een flinke stap te ver gaan. (Die actie bij de brandweer met die spijkers).
pi_190815467
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zeker niet. Maar krikke heft eerst enorm gefaald en nu slaat Remkes een beetje door. Zonder gevoel of idee van historie ramt hij dwars door de porseleinkast. Dan krijg je scherven.

Natuurlijk is het de schuld van de relschoppers. Maar Remkes is er voor om het te regelen. Zo is het nogal slecht geregeld.

Het is in Den Haag en regio al decennia onrustig met o&n. Dat los je niet op met alles te verbieden. Sowieso moeten we daar eens mee ophouden. Verbieden werkt bijna nooit.
Oh, gewoon een beetje terreur wel toestaan :')
pi_190815473
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:52 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik ben toch voorstander van je niet laten chanteren door terroristen.
Dit zijn ontevreden burgers die zich tekort gedaan voelen. Terroristen, wat een grote woorden.
Whatever...
pi_190815482
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef babylon het volgende:

[..]

Oh, gewoon een beetje terreur wel toestaan :')
is maar een klein beetje erg
  dinsdag 31 december 2019 @ 19:56:41 #236
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_190815494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef Spanky78 het volgende:

...Verbieden werkt bijna nooit.
Verbieden zonder handhaving werkt bijna nooit. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_190815501
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Kun jij niet gewoon even een fles champagne achterover hakken en je grote bek even houden? Wat een gebral de hele tijd. Je zou goed tussen die relschoppers passen. Zelfde kutmentaliteit.
:D :') triggerd
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_190815502
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:53 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hij had misschien even na kunnen denken over de gevolgen van zijn beslissing. Remkes. Want nu zijn mensen die niks met die rellen te maken hebben ook de dupe.
Is dat de schuld van Remkes of van de terroristen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_190815506
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef Taiga het volgende:

[..]

Dit dus inderdaad.

Deze vuren en de dagen ervoor en de feesten eromheen zijn er niet voor niets. Niet dat dan alles maar geoorloofd Is dan, maar ipv gaan wijzen naar elkaar wie de schuldige was van vorig jaar, hadden ze allen om de tafel moeten gaan zitten en zoeken naar een oplossing voor dit jaar.
De gemeente heeft de bouwers totaal niet serieus genomen en dat is denk ik een grote fout geweest.

Ik ben een Hagenees en heb ook jaren op Scheveningen gewoond. Dat er trammelant is bij de jaarwisseling is niets nieuws. Maar het was altijd redelijk in toom te houden doordat er heel veel mensen naar de feesten gingen bij de vuren.
Ik vind het jammer dat het zo moet gaan nu en dat sommige ook een flinke stap te ver gaan. (Die actie bij de brandweer met die spijkers).
Dan kun je ook gewoon als volwassenen persoon een jaar vuurtje stoken overslaan en er op een normale manier voor zorgen dat je volgend jaar weer de pyromaan kunt uithangen. Maar normaal is een woord wat ze schijnbaar niet begrijpen.
  dinsdag 31 december 2019 @ 19:57:33 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190815511
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:53 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hij had misschien even na kunnen denken over de gevolgen van zijn beslissing. Remkes. Want nu zijn mensen die niks met die rellen te maken hebben ook de dupe.
Dat zijn ze altijd geweest. En principieel niet toegeven aan dit soort wetteloosheid is wat mij betreft wat voor te zeggen.

Al heeft het stadsbestuur het niet handig aangepakt met het vergunningentraject. En in de afgelopen jaren hadden ze (icm politie en brandweer) moeten handhaven ipv een oogje dichtknijpen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 31 december 2019 @ 19:58:04 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190815522
Mist lijkt weg te trekken naar noordwesten gelukkig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_190815524
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:57 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Is dat de schuld van Remkes of van de terroristen?
Ik vind van Remkes, want die draagt de verantwoordelijkheid.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 31 december 2019 @ 19:58:40 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190815536
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zeker niet. Maar krikke heft eerst enorm gefaald en nu slaat Remkes een beetje door. Zonder gevoel of idee van historie ramt hij dwars door de porseleinkast. Dan krijg je scherven.

Natuurlijk is het de schuld van de relschoppers. Maar Remkes is er voor om het te regelen. Zo is het nogal slecht geregeld.

Het is in Den Haag en regio al decennia onrustig met o&n. Dat los je niet op met alles te verbieden. Sowieso moeten we daar eens mee ophouden. Verbieden werkt bijna nooit.
Zie #240
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190815540
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik vind van Remkes, want die draagt de verantwoordelijkheid.
En Jozias
metal up your ass
pi_190815542
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik vind van Remkes, want die draagt de verantwoordelijkheid.
Jij bent heel erg de weg kwijt.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_190815543
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef babylon het volgende:

[..]

Oh, gewoon een beetje terreur wel toestaan :')
Wat denk je nou, dat er voldoende politie beschikbaar is in een stad met 500k mensen volledig te locken? In China misschien.

Laat mensen hun feestje vieren, maar maak afspraken zodat het niet uit de hand loopt. De gemeente heeft vorig jaar zitten slapen en nu slaan ze door.

Met boze hooligans als gevolg. Totdat we tokkies in kampen opsluiten zijn ze ook deel van de samenleving.
Whatever...
pi_190815570
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:58 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Jij bent heel erg de weg kwijt.
Waarom vind je dat?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 31 december 2019 @ 20:00:25 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190815577
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit zijn ontevreden burgers die zich tekort gedaan voelen. Terroristen, wat een grote woorden.
Geen grote woorden. Ze terroriseten de buurt(en) en brengen derde veel schade toe.

Ontevreden burgers = bagatelliseren wat mij betreft. Je hoeft je echt niet zo destructief te gedragen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190815581
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit zijn ontevreden burgers die zich tekort gedaan voelen. Terroristen, wat een grote woorden.
Ontevreden burgers :') Als het moslims zouden zijn had het hele land op zijn kop gestaan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_190815594
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:54 schreef Spanky78 het volgende:
Het is in Den Haag en regio al decennia onrustig met o&n.
Ohja nee OK, dan is het goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')