Anders post je even dezelfdequote:
Pastorale is prachtig man. Mooie van Suzan en Freek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pastorale moet echt uit de lijst verdwijnen.
Ik ben er nog tot 18:00. Daarna lever ik me over aan Koning Alcohol, gourmetschotels, oliebollen en ander spul.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Als we het huidige tempo volhouden moet het goedkomen hoor
Moet er elke keer weer veels te hard om lachenquote:
Dit.quote:
neequote:Op dinsdag 31 december 2019 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pastorale moet echt uit de lijst verdwijnen.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat The Who het vorig jaar zo slecht deed en mensen waren van 'oh ja, op the Who stemmen'.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, paar dingetjes door Michael Jackson, Elton's John, Ramses, Cure met een mooi concert... paar grote verliezers at random zijn Jimi Hendrix en alles wat Franstalig is, grote winnaars at random vooral Supertram en misschien The Who
Mien?quote:
Bijna niets en ik vind het wel prima zo...quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wordt er bij jullie ook zo geknald?
Lekker je uitkering de lucht in steken en er niks van terugzien op klaarlichte dag
Ik blijf zingen voor mijn katten jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker je uitkering de lucht in steken en er niks van terugzien op klaarlichte dag
mn moeder ook toen ik mie kocht en in de hoek van de winkelmand zette en dit zong.... nog nooit zo hard doorgelopen in het gangpadquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet er elke keer weer veels te hard om lachen
Ja. Erg hinderlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
weinigquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het knalt wel, maar dat zijn geen uitkeringen tegelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn moeder ook toen ik mie kocht en in de hoek van de winkelmand zette en dit zong.... nog nooit zo hard doorgelopen in het gangpad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |