Vlaanderen ook wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ook erbuiten nog wel bekend.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:40 schreef Isorden het volgende:
Huidige top 50Ik sta erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Was ze nog kinderloos toen ze dit zong?
zeg nooit "never"quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze zong It's So Hard dus ik denk dat ze aan het oefenen was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
ah thxquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:42 schreef Isorden het volgende:
https://www.thuisserver.n(...)cfgcgd&tab=tab_table
Daar mogen we haar wel voor bedankenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:42 schreef F1gamer het volgende:
Anouk Who save the ESF deelname van Nederland
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:40 schreef Isorden het volgende:
Huidige top 50Jij hebt meer dan de nummers 2 en 3 samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Door haar kwam wel de ommekeer ja. Zonder Anouk geen Common Linnets en ook geen Duncan. Al zal Ilse deLange dat altijd met klem ontkennen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:42 schreef F1gamer het volgende:
Anouk Who save the ESF deelname van Nederland
Staat Break Stuff er niet eens inquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:43 schreef Poppejans het volgende:
Belachelijk dat Limp Bizkit met dat gedrocht Behond blue eyes erin staat en niet met bijv Nookie of Break Stuff. Of Faith, ook tof
Ook hoop het. Vind dat dus echt drie keer niets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
Zwaaien we hierna Leonard Cohen ook uit?
yupquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
Zwaaien we hierna Leonard Cohen ook uit?
Wat is toch ook een kutwijf. Allemaal haar schuld dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Door haar kwam wel de ommekeer ja. Zonder Anouk geen Common Linnets en ook geen Duncan. Al zal Ilse deLange dat altijd met klem ontkennen.
Dat heb je mooi verwoord!quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:43 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Hallelujah echt een intens saai kutnummer
Die van DR Alban wel jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:43 schreef ok01 het volgende:
Ben benieuwd naar het totaal na de lijstquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:42 schreef Isorden het volgende:
https://www.thuisserver.n(...)cfgcgd&tab=tab_table
Nee. Snap ik echt nietquote:
https://www.nporadio2.nl/(...)ember-in-de-top-2000quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Vast al 100 keer gepasseerd, maar op wat komt er het komende uur?
Jij kan dat! Geen verplichtingen vandaag?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:44 schreef Magica het volgende:
[..]
Beter mijn best blijven doen want ik lig er zo weer uit
Het is niet echt een geheim dat Anouk en Ilse zoiets is als, uh, Waylon en Ilse tegenwoordig. Of bedoelde je dat niet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is toch ook een kutwijf. Allemaal haar schuld dus
Hele maand december ditquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het totaal na de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:43 schreef ok01 het volgende:
121 I Still Haven't Found What I'm Looking For U2quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Vast al 100 keer gepasseerd, maar op wat komt er het komende uur?
Ehm... ik heb niet niet doorgehaaldquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Morguh Iso, heb je doorgehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |