Laat mijn schatje @engine dit niet lezen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef dud0r het volgende:
Het is niet voor niks een veredelde kroeg sport
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef mario390 het volgende:
ik wollte mijn result vermooien![]()
nu heb ik eten afgebroken
Goedemiddag conjootje. Je hebt nog de hele dag de tijd, ga gewoon lekker eten. Ik moet straks toch nog weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef mario390 het volgende:
ik wollte mijn result vermooien![]()
nu heb ik eten afgebroken
okequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goedemiddag conjootje. Je hebt nog de hele dag de tijd, ga gewoon lekker eten. Ik moet straks toch nog weg.
Maar ik laat je niet winnen hoor.quote:
Because I love you too much baby!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Because I love you too much baby!
quote:Ondernemers in de Haagse wijk Laakkwartier zetten zich schrap en timmeren hun ramen en deuren dicht
quote:Brandweer Den Haag bezorgd om veiligheid: kraaienpoten bij kazerne gevonden
Elvis was the bestquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb vroeger samengewoond met 3 andere meiden, 1 daarvan was Elvis-fan, tegen mijn zin ken ik bijna al zijn nummers uit mijn hoofd.
Het was voor mijn tijd. Dus de gekte heb ik niet meegemaakt.quote:
Nummer staat veel te hoog, geen ruk aan.quote:
Elvis zal nooit vergeten worden. Daar was hij te groot voor met 500 miljoen verkochte platenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was voor mijn tijd. Dus de gekte heb ik niet meegemaakt.
Maar als je nu ook ziet hoe snel grote artiesten die ik wel heb gekend 'vergeten' worden, best jammer.
Hoezo? Gaat hij doen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat mijn schatje @:engine dit niet lezen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elvis zal nooit vergeten worden. Daar was hij te groot voor met 500 miljoen verkochte platen
waarom hebben al die mensen een zonnebril op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar dat vind ik van bijna elk nummer in die lijst.
EN JA, IK HEB HET NU AANSTAAN. MET BEELD.
Ik was dezelfde mening als jij toegedaan.quote:
https://www.3sat.de/kultu(...)k/metallica-102.htmlquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was dezelfde mening als jij toegedaan.
Kreeg een heel epistel om mijn oren.
Kijk nu braaf elke partij.
Het is nogal zonnig buiten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
waarom hebben al die mensen een zonnebril op.
Vannacht dus?quote:
Niet echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |