Ik mis Heaven and Hell en hun self titled ook.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
en dan te bedenken dat Pokemon hoger staat dan dit
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
ja van de voetbalclub, las het al online. En zag ze net toen ik de container ging halen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaan ze bij jullie de deur langs, ja?
geen idee. misschien is dat het. even een duidelijker briefje makenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zouden ze het woord wel begrijpen?
dat dan weer niet...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Zorro het volgende:
Een stuk beter zonder die Android erbij
En No more tears natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Isorden het volgende:
Daarnaast Crazy Train en Mister Crowley van Ozzy zelf
hier doen ze het voor de geldkraan van de voetbalclub.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze het voor een goed doel doenAlthans hier wel, al komen ze niet langs de deur.
die staat er dus juist wel in.quote:
Oh okayquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die staat er dus juist wel in.
Ja zo verkopen ze het hier ook, dat zien ze als een 'goed doel'quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier doen ze het voor de geldkraan van de voetbalclub.
net als met pasen suikerbrood en ook nog iets met krentenbollen enzo
Die dacht ik al gehoord te hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die staat er dus juist wel in.
Hier hebben ze altijd wafels, waarbij geldt dat als je één hapje neemt, die dingen meteen je maag in vallen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier doen ze het voor de geldkraan van de voetbalclub.
net als met pasen suikerbrood en ook nog iets met krentenbollen enzo
Ik zat net te kijken. Het verbaasde mij dat zelfs Crazy Train van Ozzy er niet in staat...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
volgend jaar Iron Man of War Pigs erbij?
Nu nog agenten die durven handhavenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef EDMAN- het volgende:
wonen in België heeft, behalve bier, één voordeel: hier geldt al een vuurwerkverbod
Mogguh Pippen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die dacht ik al gehoord te hebben
ja prima maar blijf dan van mijn deurbel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo verkopen ze het hier ook, dat zien ze als een 'goed doel'
En toch kun je het daar heel het jaar kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef EDMAN- het volgende:
wonen in België heeft, behalve bier, één voordeel: hier geldt al een vuurwerkverbod
Hehe, snap jequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Iets met het getal 69.
deze bollen zijn ook net stenen iddquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier hebben ze altijd wafels, waarbij geldt dat als je één hapje neemt, die dingen meteen je maag in vallen.
Niet na de Moody Blues?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie na Zombie volgend uur een goed moment om boodschappen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |