quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt een beetje als Dance Monkey.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zing het altijd goed. De zanger of zangeres zit er altijd naast
Heerlijk he Pienjow, hier halen toppers als Eefje, Bjork, Tori, Maaike en Portishead ook een beetje de mosterd. GENOT.quote:
Doe effe normaal, gek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt een beetje als Dance Monkey.
Zou ze nu nog een bush hebben?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:24 schreef MTheBassman het volgende:
Vroeger zag Kate er ook best mooi uit
Dit zijn gedachten waar ik me liever niet bezig mee wil houden.quote:
The Cure.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:25 schreef jrwl het volgende:
met Portishead heb ik weinig. Slowdive daarentegen vind ik magistraal goed
hadquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:26 schreef tompsv18 het volgende:
Ik dacht dat CCR altijd een paar noteringen in de top-100 had. Tegenvallend dit.
Och jeetje.... deze kreeg ik niet bij mijn zoekresultaten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Das war einmal...
[ afbeelding ]
Who'll Stop The Rainquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:27 schreef Spies het volgende:
Gek dat dit de hoogste CCR is. Ze hebben wel beteren.
Prostaatrock? Mannenrock?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch dat dit softrocknummer, het hillbillynummer Bad Moon Rising en de prostaatrock van Fortunate Son het een stuk beter doen dan de lichte psychedelica van I Put A Spell on You (al is dat ook wel een beetje prostaatrock)
Run through the jungle zal er wel niet in staan...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch dat dit softrocknummer, het hillbillynummer Bad Moon Rising en de prostaatrock van Fortunate Son het een stuk beter doen dan de lichte psychedelica van I Put A Spell on You (al is dat ook wel een beetje prostaatrock)
Komt omdat we in Nederland ook steeds minder regen zien in de zomer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo koekoek, deze CCR doet t ook ineens lekker weer de laatste jaren
Bad Moon Rising is dan ook samen met Looking out my Backdoor de beste CCRquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die stond een aantal jaar geleden wel heel hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |