Maar zo leuk ziet ze er niet uitquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Davina moet gewoon haar mond houden en leuk eruit zien.
Met z'n monnie in z'n djakka... blij toe dat dat ding niet in de Top staatquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:51 schreef jrwl het volgende:
"shit"
wat een tenenkrommende tekst. Doet me denken aan Tino douchebag Martin met zijn straattaal woordjes in zijn nummers
aan frank en wouter heeft het niet gelegenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Met z'n monnie in z'n djakka... blij toe dat dat ding niet in de Top staat
Ow dat nummer. Dat heb ik onlangs pas ontdekt.... ik vond het niet eens zo slecht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Met z'n monnie in z'n djakka... blij toe dat dat ding niet in de Top staat
Eerste album was best verfrissend voor de popquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:52 schreef jrwl het volgende:
Ed Sheeran heeft op zich best een goede stem. Maar wel zielloze kut nummers
Wat ben was jij een gelukkig mens.quote:
Nee dat is Happy Together van The Turtlesquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:52 schreef Fretwork het volgende:
Snap wel dat dit zo hoog staat, typische trouwplaat
Dat die gast door de NPO wordt uitgenodigd voor de Beste Zangersquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:51 schreef jrwl het volgende:
"shit"
wat een tenenkrommende tekst. Doet me denken aan Tino douchebag Martin met zijn straattaal woordjes in zijn nummers
Ninja Turtles?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is Happy Together van The Turtles
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is Happy Together van The Turtles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |