muzikaal was hetquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was vast niet goed, maar heb me wel bijzonder goed vermaakt hoor. Meezinggenot.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik krijg overigens geen fuck gedaan op het werk zo
Even een poging wagen.
De kantoor vrouwtjes moeten je niet meer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even een poging wagen.
Heeft ook wel met de film te maken i presumequote:Op dinsdag 31 december 2019 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat men zo met deze van Bruce wegloopt snap ik dus nooit.
Sooooooow!quote:
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heeft ook wel met de film te maken i presume
Duurt het uur te lang?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Het einde van dit uur is toch wel jammer, anders was het wel een puur GENOTSuur geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Same here:), collega is nu bezig op mijn laptop via teamviewer en ik kan mooi fokken op de telefoon :’)quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even een poging wagen.
kabbel en kabbel dusquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:33 schreef Isorden het volgende:
Vandaag:Sta ik eindelijk in een lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:33 schreef Isorden het volgende:
Vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
wat jammer dat het systeem vastliep he?!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Same here:), collega is nu bezig op mijn laptop via teamviewer en ik kan mooi fokken op de telefoon :’)
Heb je aids?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:34 schreef Djeez het volgende:
Stemgenot ! Deze zal worden gedraaid op mijn uitvaart
quote:
Jij snapt me.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb niks met Bruce. Ik hoor dat het goed is. Rasartiest maar het doet niks met me. Zelfde met U2.
Zoietsquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat jammer dat het systeem vastliep he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |