Black is niet eens nummer 3 of 4.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben heel doorsnee een liefhebber van Black.
Maar Jeremy is een goede tweede
quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb jij de hele nacht doorgepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:30 schreef Isorden het volgende:
[..]RespectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels wel aan mn 2e bakkie koffie, die ga ik nog wel meer nodig hebben vandaag schat ikquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
We hebben vanacht trouwens de achterstand op 2017 overbrugt, we lopen nu weer voor
Had dit jaar best hoger gemogenquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach prima nummer hoor. Staat alleen wat hoog, maar dat was te verwachten.
Eensch, 1e keer ooit dat ABBA er niet als hoogste genoteerde ESF winnaar instaatquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
44 jaar zonder songfestival-overwinning, dan moet-ie er na mijn mening wel in hoor
Ik snap het juist van dit soort gezapige troep niet. Hoe kan dit nou bij de beste nummers horen die je kentquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb er weinig mee, maar dit is tenminste wel een nummer waarvan ik begrijp dat men er op stemt
Dan zijn ‘we’ toch wel goed teruggekomen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Casual reminder dat we dit songfestivaldecennium met Sieneke begonnen
Heb jij niets gehoord of gezien rondom het Songfestival?quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
Ik heb dit serieus nooit eerder gehoord.
Ik heb er niks aan gemist hoor ik. Onsamenhangend gewauwel
Ik had zonder die herinnering gekunt Pindakaasquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Casual reminder dat we dit songfestivaldecennium met Sieneke begonnen
Kan me nog een paar jaar herinneren dat Teach Inn er ook in stond. In de laagste regionen, maar toch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eensch, 1e keer ooit dat ABBA er niet als hoogste genoteerde ESF winnaar instaat
Niet alleen hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:33 schreef Zorro het volgende:
En dit is de slechtste van Adele.
Wat een vreselijke zeikende zeurstem heeft ze hier.
Volgend jaar gewoon meer overdag posten. Dan hoeft het 's nachts niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En volgend jaar gewoon weer hetzelfde om het nieuwe record van dit jaar de verbreken haha
Ik vind het juist een van de beste van Adelequote:Op dinsdag 31 december 2019 08:33 schreef Zorro het volgende:
En dit is de slechtste van Adele.
Wat een vreselijke zeikende zeurstem heeft ze hier.
Goed punt, maar soms klinkt het zingend. Dit klinkt zeurendquote:
Die heb ik niet nodig, ken dat hele nummer uit mn kopquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Opwarmertje voor zometeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |