Dan zijn ‘we’ toch wel goed teruggekomen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Casual reminder dat we dit songfestivaldecennium met Sieneke begonnen
Heb jij niets gehoord of gezien rondom het Songfestival?quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
Ik heb dit serieus nooit eerder gehoord.
Ik heb er niks aan gemist hoor ik. Onsamenhangend gewauwel
Ik had zonder die herinnering gekunt Pindakaasquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Casual reminder dat we dit songfestivaldecennium met Sieneke begonnen
Kan me nog een paar jaar herinneren dat Teach Inn er ook in stond. In de laagste regionen, maar toch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eensch, 1e keer ooit dat ABBA er niet als hoogste genoteerde ESF winnaar instaat
Niet alleen hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:33 schreef Zorro het volgende:
En dit is de slechtste van Adele.
Wat een vreselijke zeikende zeurstem heeft ze hier.
Volgend jaar gewoon meer overdag posten. Dan hoeft het 's nachts niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En volgend jaar gewoon weer hetzelfde om het nieuwe record van dit jaar de verbreken haha
Ik vind het juist een van de beste van Adelequote:Op dinsdag 31 december 2019 08:33 schreef Zorro het volgende:
En dit is de slechtste van Adele.
Wat een vreselijke zeikende zeurstem heeft ze hier.
Goed punt, maar soms klinkt het zingend. Dit klinkt zeurendquote:
Die heb ik niet nodig, ken dat hele nummer uit mn kopquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Opwarmertje voor zometeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |