Het beste nummer van Pearl Jamquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:25 schreef Zorro het volgende:
Even een blokje kutnummers. Wachten op Pearl Jam.
Hij is dood he, paar jaartjes nog, dan is ie eruitquote:
Boom, boom, boom, boom....quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De boomers wordt hun einde al niet eens meer gegund
We hebben vanacht trouwens de achterstand op 2017 overbrugt, we lopen nu weer voorquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gelukkig is de dalende lijn ingezet..... echt, avicii![]()
Zo hoort het. Al heb ik echt zo weinig gepost dat ik niet in de top 10 komquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
We hebben vanacht trouwens de achterstand op 2017 overbrugt, we lopen nu weer voor
Trots op 'ons'quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
We hebben vanacht trouwens de achterstand op 2017 overbrugt, we lopen nu weer voor
Heb jij de hele nacht doorgepostquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Overdosis does the trickquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: (zielig) doodgaan doet wonderen in de Top 2000.
Ergens snap ik dat niet, muziek word er toch niet mooier door?quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: (zielig) doodgaan doet wonderen in de Top 2000.
Ik ben heel doorsnee een liefhebber van Black.quote:
Dit is wel oke toch... en ook wel logisch dat ie zo hoog staat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:28 schreef Cee het volgende:
Stemlijstnummertje nu, ik hou me even 3 minuten afzijdig zodat de zeikerds en haters hun gang kunnen gaan zonder dat ik me er aan erger.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach prima nummer hoor. Staat alleen wat hoog, maar dat was te verwachten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:28 schreef Cee het volgende:
Stemlijstnummertje nu, ik hou me even 3 minuten afzijdig zodat de zeikerds en haters hun gang kunnen gaan zonder dat ik me er aan erger.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet heel veel gelukkigquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh jezus Sky full of stars staat nog hoger
Ik heb er weinig mee, maar dit is tenminste wel een nummer waarvan ik begrijp dat men er op stemtquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:28 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |