SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Nu nog 2quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoeveel moesten we er ook al weer doorheen jagen voor 9 uur?
Nog 2, dat gaat lastig worden ben ik bang.quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoeveel moesten we er ook al weer doorheen jagen voor 9 uur?
sorry !quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was ik niet! dat was iemand anders!
Zou gewoon van 246 uitgaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was ik niet! dat was iemand anders!
Heb ik met veel muziek hoor, Phil Collins, Eros Ramazotti dat soort dingenquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben niet zon fan van U2
maar het is wel nostalgie voor mij want op vakantie naar frankrijk werden die cdtjes wel altijd gedraaid dus dubbel
Bijna precies aan de andere kantquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:11 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik de mooiste, maar die is dan weer zo laag
geen dingen morgenavond waar je een beetje energie voor nodig hebt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:11 schreef Isorden het volgende:
245 was het topic waar ik 2 jaar geleden toch inslaap viel om half 7....toen was ik ongeveer de enige overgebleven poster om 6 uur 's ochtends en dacht even te kunnen gaan liggen met mn kop telefoon op....
Toen was het 1.5 uur later
Nah, vind uitgaan met O&N vaak niet zo heel boeiend eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geen dingen morgenavond waar je een beetje energie voor nodig hebt?
Volgend jaar misschien 50 jaar DAB?quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:14 schreef Isorden het volgende:
Well zn hoogste notering.....
Mag ook wel wat hoger
Hoop het, 2013 stond dit op 97quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien 50 jaar DAB?
Ja, of LSD of zoietsquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als er EEN goed moment is om een joint op te steken tijdens de Top 2000 is het nu wel
Of een topic volspammen, kan ookquote:
Blijf maar komen met die updates, heb momenteel geen tv ter beschikkingquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit is toch wel altijd zo moment om naar uit te kijken, lichten gedimd, heisje genomen, koptelefoon op met Echoes en astronomisch genieten![]()
2 Keerls, 1 Kraanquote:
Vele handen maken licht werk? Weet zo niet een passende titel.quote:
'LA ME DRUIT'quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vele handen maken licht werk? Weet zo niet een passende titel.
Voor mij is dit gewoon zo'n nummer waar ik in het moment gewoon heel erg van geniet, en vind het fijn als zo'n genietmoment gewoon lekker doorgaatquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:31 schreef Eightyone het volgende:
Ik begrijp dit nummer niet, en dan is een zwak voor iets vage geluiden zelfs aanwezig.
Zodra het afgelopen is, kan ik me geen enkel stukje meer herinneren.
quote:
Ze zijn al om 8 uur op 1e kerstdag begonnen, en ze hebben best wel wat dingen helemaal gedraaid,quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:35 schreef Bluurgh het volgende:
Super mooi nummer dit.![]()
Maar begin dan lekker op eerste kerstdag (of eerder, het is zo laat dat ik niet meer weet wanneer het begonnen is) als je 23 minuten Pink Floyd doet en andere nummers van 3 minuten afkapt.
Freebird werd ook afgekapt, daar waren ze nog aan het soleren. Daar maakte ik nog een opmerking over dus dat weet ik 100% zekerquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ze zijn al om 8 uur op 1e kerstdag begonnen, en ze hebben best wel wat dingen helemaal gedraaid,
Gister nog 10 minuten Bat out of Hell, volle versie van Freebird o.a.
Maar dat was echt lang geen 3 minuten dan hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:37 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Freebird werd ook afgekapt, daar waren ze nog aan het soleren. Daar maakte ik nog een opmerking over dus dat weet ik 100% zeker
Dan na elkaar, als Golden Earring netquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik krijg eerlijk gezegd gewoon zin om de Live at Pompeii versie hierna gewoon nog ff leuk op te zetten
Dat zou trouwens de grap van het decennium zijn, gewoon de studio en live versie erin stemmen, en dan beiden gewoon volledig uit laten spelen
Hoe komt hij daar nou weer bijquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zeg Frank, die callout hoeft echt niet hoor
Alleen dan wel op een beter tijdstip, zodat we men nog een beetje smaak kunnen bijbrengenquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan na elkaar, als Golden Earring net
Dan heb je wel een uur gevuld gok ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik krijg eerlijk gezegd gewoon zin om de Live at Pompeii versie hierna gewoon nog ff leuk op te zetten
Dat zou trouwens de grap van het decennium zijn, gewoon de studio en live versie erin stemmen, en dan beiden gewoon volledig uit laten spelen
Hij leest hier mee natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hoe komt hij daar nou weer bij
15 minuten reclame/nieuws/dj gewauwel erbij, ja ik vind het een planquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan heb je wel een uur gevuld gok ik
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar dat was echt lang geen 3 minuten dan hoor
Meeste muziek is dan ook veeeeeeeeeels te kortquote:
Eerst volgende instrumentale nummer in de lijst is pas na 9:00quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb de neiging nu om meer instrumentale muziek te gaan luisteren
Songfestival?quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Serieus, waarom moet alles in 3 minuten eruit geragd worden
Of als je een kaartje voor het café hebt, er een half uur mag zijn, en je haat Echoes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:43 schreef skysherrif het volgende:
beetje ongelukkige timing wel van echoes als je wakker blijft voor 2 nummers redelijk vlak daarna
quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of als je een kaartje voor het café hebt, er een half uur mag zijn, en je haat Echoes.
En dan draaien ze precies dát.
Omdat het anders te lang word voor de radio...quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Serieus, waarom moet alles in 3 minuten eruit geragd worden
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is ook behoorlijk kut
Is het een half uur per ronde?
Dat zit wel goed, maar voor mn ouders iets te vroegquote:
Ja, had ik ook net!quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik hoor nu volgens mij pas voor het eerst echt goed dat ze hier op de achtergrond nog aan het zingen waren
Moet vaker genieten met koptelefoon op, dan hoor je toch net wat meer
Ja echt zonde, voor sommige nummers is dat prima maar er zijn zo veel nummers waar ik gerust meer dan 5 minuten naar zou kunnen luisterenquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Omdat het anders te lang word voor de radio...
Dit ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja echt zonde, voor sommige nummers is dat prima maar er zijn zo veel nummers waar ik gerust meer dan 5 minuten naar zou kunnen luisteren
Dat heb ik nooit gesnapt. Waarom kun je geen lange nummers draaien op de radio. Het moet wel simpel, catchy en oppervlakkig blijven. Alles in DWDD sneltreinvaart kinderachtig niveau eruit knallen? Bah. Daarom zeg ik fuck tv en radio. Lang leve Youtube waar mensen gewoon de tijd nemen om urenlange vlogs te maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Omdat het anders te lang word voor de radio...
Mogguhquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wakker worden met stemlijstgenot Thriller
Goede timing!quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wakker worden met stemijstgenot Thriller
Inderdaad, vind Youtube wel echt verdomd prachtig met de hoeveelheid kwaliteits niche contentquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:50 schreef jrwl het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gesnapt. Waarom kun je geen lange nummers draaien op de radio. Het moet wel simpel, catchy en oppervlakkig blijven. Alles in DWDD sneltreinvaart kinderachtig niveau eruit knallen? Bah. Daarom zeg ik fuck tv en radio. Lang leve Youtube waar mensen gewoon de tijd nemen om urenlange vlogs te maken.
Sennheiser hd650quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben wel echt verdomd blij dat ik jaren geleden gewoon een goede koptelefoon heb gekocht, de hoeveelheid dynamiek en ruimtelijkheid is gewoon heerlijk
Ben nog relatief een basic bitch wat dat betreft overigens, maar alsnog gewoon prima, die AT m50quote:
Gelukkig waren ze slim genoeg om hem niet eruit te knippenquote:
Dan zou ik de top 2000 perma boycottenquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze slim genoeg om hem niet eruit te knippen
quote:
quote:
Daar ben je nog wel even zoet mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:56 schreef jrwl het volgende:
Sweet Carolina vind ik een 2,8. Of toch een 3,9? Ik ga er nog even flink over nadenken.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen allemaal
Mogguh Pindakaasquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen allemaal
quote:
deze is wel leuk jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:58 schreef jrwl het volgende:
Sweet Caroline is een 2 wat mij betreft. Mooi afgerond cijfer.
Kronenburg Park van Frank Boeijen vind ik een 8,5. Mooi nummer.
Kronenburg Park zou ik iets lager geven, maar met afstand beterquote:
Nu je het zegt.. kan er zo niet heel veel ik opnoemen,neequote:Op dinsdag 31 december 2019 05:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Toch maar ff Live at Pompeii opgezet
Moet overigens zeggen dat Rick Wright toch echt 100% de echte held van Pink Floyd was
Jammer dat de toetsenist vaak een van de meest ondergewaardeerde figuren is in bekende bands
Ray Manzarek is er nog zo ene, dat orgelwerk van hemquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:00 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. kan er zo niet heel veel ik opnoemen,nee
Jon Lordquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:00 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. kan er zo niet heel veel ik opnoemen,nee
Die wist ik dan nog welquote:
Jaa, even doorpakken!quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Anderhalf topique moet toch te doen zijn met al die wakkerwordende mensen nu?
Yupquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je de hele nacht doorgegaan?
Wees alleen ajb geen rundquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:02 schreef Zorro het volgende:
Morgen mensen, ik ben er weer!
Even, denk ik want volgens mij moet ik ff naar Duitsland kijken of er nog vuurwerk is
Vind deze niet zo heel bijzonder, maar tegelijkertijd is elk nummer van radiohea bijzonderquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:02 schreef jrwl het volgende:
met CCR heb ik weinig. Ik heb die band nooit begrepen
Radiohead daarentegen vind ik briljant. Street Spirit is prachtig
Wel te laat voor Echoesquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:03 schreef Zorro het volgende:
Wat een ongelofelijke KUJTUITVOERING van dit nummer.
Ben ik daarvoor zo vroeg opgestaan, om met deze ellende wakker te worden?
Nee, vaker gehad daar. Doos, 1 lont aansteken, weglopen, paar minuten kijken naar vanalles en nog watquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wees alleen ajb geen rund
Je had dan ook beter wakker kunnen worden met Echoes, kon je gewoon lekker rustig aan opstaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:03 schreef Zorro het volgende:
Zag al mensen die met stemlijstgenot wakker werden, kon natuurlijk niet zo blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:03 schreef Zorro het volgende:
ER zijn grenzen. Zonder dat vuurwerkgedoe lag ik nog te slapenquote:
Slapen, wat is dat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
ER zijn grenzen. Zonder dat vuurwerkgedoe lag ik nog te slapen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zag al mensen die met stemlijstgenot wakker werden, kon natuurlijk niet altijd goedgaan
Dat is gewoon slechte timing van jezelf.quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:03 schreef Zorro het volgende:
Ik ken haar nietquote:
Origineel van Metallica is beter jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:06 schreef jrwl het volgende:
deze versie van One is echt extreem slecht
Bij mij is het precies andersom...quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:02 schreef jrwl het volgende:
met CCR heb ik weinig. Ik heb die band nooit begrepen
Radiohead daarentegen vind ik briljant. Street Spirit is prachtig
Krijgt het van jou een 1?quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:06 schreef jrwl het volgende:
deze versie van One is echt extreem slecht
Because you're minequote:
Dat begin ik me nu ook af te vragen. Verdomme wat vroegquote:
Is ie begonnen? Dan loopt mn stream wat achterquote:
Ik heb ook de stream aan, had alleen niet verwacht dat ze nog zo veel zou praten, dus was iets te vroegquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ie begonnen? Dan loopt mn stream wat achter
En al die artiesten hebben ook toppertjes afgeleverdquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:08 schreef jrwl het volgende:
[..]
Dat ook weer niet.
Cijfer 1 = Jody Bernal, Drake, Black Eyed Peas, Scooter, Jannes
HOW MUCH IS THE FISHquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En al die artiesten hebben ook toppertjes afgeleverd
quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:12 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit (CCR) echt heerlijk om mee wakker te worden. Ook om mee te gaan slapen trouwens. Dit is typisch zo'n tussen slaap- en waaknummer.
Ik houd er wel van, gewoon lekker sfeertjequote:Op dinsdag 31 december 2019 06:15 schreef skysherrif het volgende:
Snap alleen niet zo goed waarom deze van radiohead zo hoog staat. Zijn toch zoveel mooiere
quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:19 schreef skysherrif het volgende:
BUT ITS JUST THE PRICE I PAY DESTINY IS CALLLLIN MEE OPEN MY EAGER EEEEEYS
cuz im mr brightside
quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:20 schreef Isorden het volgende:
I NEEEEEEEVEEEEEEEEEEEEEEEEER
quote:
Goeie versie wel inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
stel je voor dat je hier tussen stond
Komen uit Las Vegas jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:21 schreef skysherrif het volgende:
ik kwam er wel pas vorige week achter dat the killers niet brits zijn
hoe dannnnn
Huh, wat dan wel?quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:21 schreef skysherrif het volgende:
ik kwam er wel pas vorige week achter dat the killers niet brits zijn
hoe dannnnn
Sting en U2 verpesten het ook altijd wel voor mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:21 schreef Isorden het volgende:
Zo jammer dat die uur verpest word door dre jr
Nevermindquote:
Is een pure feestkroeg plaatquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:23 schreef jrwl het volgende:
oh wacht, ik zie dat het een track van Andre Hazes Jr is
Ik had een 7 gegeven, aangezien ik dacht dat het zijn pa was.
Hazes JR krijgt natuurlijk ik een 2. Ken zijn track niet, maar lijkt mij een betrouwbare voorspelling.
Ook niet in de top 2000 van de top 2000quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:23 schreef skysherrif het volgende:
Dat nummer van dre jr is een heel leuke meezinger voor de kroeg maar niet de top 200 van top2000
Je kent het vast wel als je het hoort. Maar ik neem het je niet kwalijk als je dan net iets anders aan het doen bent.quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:23 schreef jrwl het volgende:
oh wacht, ik zie dat het een track van Andre Hazes Jr is
Ik had een 7 gegeven, aangezien ik dacht dat het zijn pa was.
Hazes JR krijgt natuurlijk ik een 2. Ken zijn track niet, maar lijkt mij een betrouwbare voorspelling.
Die is al geweestquote:
En veel artiesten overschatten dan hun eigen zangkunsten nog wel es dunkt mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gelukkig maakt Buckley niet de fout die veel covers helaas wel maken: Dat mensen na de Hallelujah-climax nog even een octaaf hoger gaan zingen.
Da's leuk als je wil opscheppen over je zangtechniek maar dan snap je het nummer écht gewoon niet
Dit is inderdaad het grote probleem van Disturbed, en ook een beetje van Houston.quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gelukkig maakt Buckley niet de fout die veel covers helaas wel maken: Dat mensen na de Hallelujah-climax nog even een octaaf hoger gaan zingen.
Da's leuk als je wil opscheppen over je zangtechniek maar dan snap je het nummer echt gewoon niet
Nogal, het zijn vaak niet de beste artiesten die het doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
En veel artiesten overschatten dan hun eigen zangkunsten nog wel es dunkt mij
Ja, die I will always love you versie van Whitney is echt verschrikkelijk wat dat betreft.quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het grote probleem van Disturbed, en ook een beetje van Houston.
Origineel van Dolly is ook veel mooierquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, die I will always love you versie van Whitney is echt verschrikkelijk wat dat betreft.
Kijk mij eens zangtechniek hebben
Toch wel jammer, met zo'n techniek zou je echt zoveel meer kunnen doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:31 schreef jrwl het volgende:
Whitney Houston. Typisch voorbeeld van technisch goede zangeres met bagger muziek. Haar stemmen, haar nummers een 3.
Ben Dolly sowieso stiekem best wel echt gaan waarderen dit jaar, ookal ziet ze er net zo erg uit als Marijke Helwegenquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Origineel van Dolly is ook veel mooier
Ben er vrij laat achterkomen dat het origineel van haar is, wel jammer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Origineel van Dolly is ook veel mooier
Ja Dolly zal niet op d'r buik slapen neequote:Op dinsdag 31 december 2019 06:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben Dolly sowieso stiekem best wel echt gaan waarderen dit jaar, ookal ziet ze er net zo erg uit als Marijke Helwegen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja Dolly zal niet op d'r buik slapen nee
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:35 schreef skysherrif het volgende:
slaaaaplekker mensen, was gezellig
Misschien tot morgen![]()
Slaapze!quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:35 schreef skysherrif het volgende:
Truste kerelquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:35 schreef skysherrif het volgende:
Welterustenquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:35 schreef skysherrif het volgende:
Shiny Happy People is nog slechter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:36 schreef jrwl het volgende:
dit is helaas het allerslechtste nummer dat REM ooit heeft gemaakt.
REM heeft veel goede top albums gemaakt. Maar het nummer Everybody Hurts is bagger.
Oh god wat een gedrocht jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Shiny Happy People is nog slechter.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:41 schreef jrwl het volgende:
losing my religion is veel beter dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |