quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:54 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kon toch niet slapen dus ik pak zo even mijn top 5 nummer aller tijden mee
Daar zit wat in! Talk Talk stemgenotquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zijn er ook wel genoeg nummers uit die tijd die gewoon prima klinken verder, maar sommige dingen kunnen echt niet meer
Talk Talk blijft wel dikkeook hun vroegere werk
Welluk is dat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:54 schreef RensAjacied het volgende:
en dat isquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:54 schreef RensAjacied het volgende:
Die muziek zit gewoon zo geniaal in elkaar, veel detail als je er naar zoekt, goede opbouw, die ontzettend mooie stem van Mark Hollisquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Daar zit wat in! Talk Talk stemgenot
/godquote:
Ja, maar veel nummers van Dylan die door andere artiesten zijn gekufferd zijn beter als coverquote:
Dago heeft oneindig veel meer concerten op zn naam staan hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dago naar bed was
Of omdat die vuile klootzak van een rick nog in je hoofd zat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kon ik daarom niet slapen
Ja als je hem zo hoort is ie overal geweest, net als een zekere PRdVquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dago heeft oneindig veel meer concerten op zn naam staan hoor
Lig lekker op bedje sinds ik zei dat ik ging slapen maar ogen sluiten nog nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of omdat die vuile klootzak van een rick nog in je hoofd zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |