Dat is helemaal een absurd verhaal ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat lekker, door een park fietsen in zuid afrika kan ook al niet meer
Lijkt een vloek op te rusten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:54 schreef DireStraits7 het volgende:
I Put a Spell On You moeten missen omdat 'ie weer veel te vroeg komt...
Nouja, jij bent zen en dronken en lief.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over vrouwen.
Ik ben blij dat je mij aan de ander kant van de Rixkjes plaatst. Denk ik
Scottie, toevallig iets gerookt zojuist?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:54 schreef PippenScottie het volgende:
Rick! Je bent goed bezig!
You are forgiven!
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:54 schreef PippenScottie het volgende:
Rick! Je bent goed bezig!
You are forgiven!
En jij trapt (met je stiletto's) de ene open deur in na de andere.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:54 schreef houdjemond het volgende:
Rick is gewoon al helemaal geen fijn type. En dik.
Ik ben meer een drinker dan een roker!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Scottie, toevallig iets gerookt zojuist?
Dit is - geloof me - de enige versie die ertoe doet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef DireStraits7 het volgende:
En waarom staat The Unforgiven er in godesnaam drie keer in?
Ja, kwam elk jaar een deeltje bijquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef DireStraits7 het volgende:
Omdat het 3 losse nummers van 3 verschillende albums zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef DireStraits7 het volgende:
De nummers waren op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef DireStraits7 het volgende:
My point exactly.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit is - geloof me - de enige versie die ertoe doet.
Omdat Unforgiven IV nog niet uit is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vraag toch ook niet wat de mannen hier van vrouwen vindenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En jij trapt (met je stiletto's) de ene open deur in na de andere.
Tja, gaan we ook alle versies van Tubular Bells de lijst in stemmen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Omdat het 3 losse nummers van 3 verschillende albums zijn.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet wat de mannen hier van vrouwen vinden
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tja, gaan we ook alle versies van Tubular Bells de lijst in stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |