Misschien willen ze hier ook om middernacht dichtgaan...quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ja daar gaan we weer, geen YouTube preview meer
Met mij erbij gaat dat wel goed hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van dat soort middelen moet ik ver weg blijven.
Lekker die acid soundquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:24 schreef m1st1g het volgende:
The Exaltics - The Great Escape (OUT NOW!!! BUNKER/PANZERKREUZ) van The Exaltics op #SoundCloud https://soundcloud.com/the-exaltics/the-exaltics-the-great-escape
Op mijn leeftijd nog licht geven lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nieuwe of durf jij op die nucleaire tijdbommen te gaan zitten. Dan halen we die even op.
Gewoon om 5 uur dichtdoen morgen johquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien willen ze hier ook om middernacht dichtgaan...
Dat zeiden vele doktoren ook. Ik heb een genetische afwijking dus dat dat gaan we niet doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met mij erbij gaat dat wel goed hoor.
Ja man.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
PP vind dat ook wel leuk om te horen. Feestjes @:Zeist
Volgens mij hoef jij alleen een peertje in je neus te draaien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd nog licht geven lijkt me wel wat.
Ik kijk zelden iets op dat Google reclame kanaal.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Stroopwafels on acid
Halve liters klappen in je witte tuinstoel en kut schreeuwen naar de buuf?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:33 schreef hemarookworst het volgende:
Oh downtime komt zo, even wat anders doen
Geen last van met Ad Blokkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kijk zelden iets op dat Google reclame kanaal.
Ja wat moet ik anders doen met m'n leven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Halve liters klappen in je witte tuinstoel en kut schreeuwen naar de buuf?
Afrondenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja wat moet ik anders doen met m'n leven.
Toch maar een keer geklikt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
Stroopwafels on acid
Je ziet ze in elke stad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Halve liters klappen in je witte tuinstoel en kut schreeuwen naar de buuf?
Toch maar een keer geklikt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
Stroopwafels on acid
Die gast ken ik ook . Doet goed werk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen last van met Ad Blokker
Mijn bed mist mij ook.quote:
Schoonmakers nu, over een uur weer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:59 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
schade dat geen publikum meer was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |