Ik heb ook nog wel eens een server meegenomen waar ik nog een uurtje aan moest knutselen voor dat alles werkte.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja die kwam met zijn PC uit Limburg gereden midden in de nacht, deed het ding het niet.
Ik was al te dronken toen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En jij hebt dat toen gefixt?![]()
Leuke dingen gebeuren hier toch allemaal.
Dus voor Piet Snot dat hele end gereden.quote:
in volendam ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:01 schreef mario390 het volgende:
en lied volg uur dat kann niet, niet zo wat spelen ze niet
da brennt dat cafe ab![]()
![]()
Mijn PC werkte prima, het was dik feest daar bij Mistig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus voor Piet Snot dat hele end gereden.
Man man man.
Jullie kennen elkaar? Of ben ik het spoor bijster?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn PC werkte prima, het was dik feest daar bij Mistig.
Dat 20 mb lijntje kon het al snel niet meer aan. Gelukkig had ik ''backup'' van de buurman.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Iedereen had minstens 120 cm buikomvang?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kennen is groot woord, hij weet precies wie ik ben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar? Of ben ik het spoor bijster?
Ja wij kennen elkaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar? Of ben ik het spoor bijster?
Kunnen we niet nog een keertje zeist doen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kennen is groot woord, hij weet precies wie ik ben.
HOE DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?quote:
Vage sites.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
HOE DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?
Direct connectquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
HOE DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?
Heb zijn adres nog wel ergens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Shady heeft nog steeds het zelfde telefoon nummer.
Kidd, shady, het klinkt zo bijnamerig.quote:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kidd, shady, het klinkt zo bijnamerig.
Schimmig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |