Ik trek bij je in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
Wtf er zijn tegenwoordig supermarkten geopend op oudejaarsavond tot 22u hier
wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat gezeik met om 5 uur de deur al dicht.
Dan kan je beter helemaal niet open gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat gezeik met om 5 uur de deur al dicht.
Nou niet echt in de buurt, want in centrum en daar kan ik niet komen na 6en want dan zijn de bruggen afgesloten voor nationaal vuurwerkshowquote:
Alles wat blond is vind jij leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde de blonde wat ik leuk vind komt in 40 minutt
Dat is @Geerdquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Yo man. Alles flex met de witte terrasstoelen
Ik trek me terug.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou niet echt in de buurt, want in centrum en daar kan ik niet komen na 6en want dan zijn de bruggen afgesloten voor nationaal vuurwerkshow
de duitsequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles wat blond is vind jij leuk.
Roxette?
Die bij mij om de hoek zijn ouderwetsch om 5 of 6u dichtquote:
Kan ook zijn dat alles met testosteron op FOK! halve liters bier klapt in een witte tuinstoel en kut roept naar de buurvrouw.quote:
Die liggen al vanaf de maandag na dat weekend bij een chemisch afvalverwerker en die wil ze nog steeds opslaan als nucleair materiaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Yo man. Alles flex met de witte terrasstoelen
Ik heb werkelijk idx.quote:
Enjoy The Silence komt tussen nr.170 en 160quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat alles met testosteron op FOK! halve liters bier klapt in een witte tuinstoel en kut roept naar de buurvrouw.
Sorry.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die liggen al vanaf de maandag na dat weekend bij een chemisch afvalverwerker en die wil ze nog steeds opslaan als nucleair materiaal
Ik had al gezegd dat ik geen interesse meer heb.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die bij mij om de hoek zijn ouderwetsch om 5 of 6u dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |