quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rick had een tienermeid in de studio, zat hele tijd aan haar, dus wij zaten hier allemaal van #metoo. Uiteindelijk bleek het zijn dochter
Dat gevoel heb ik ook steeds inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:26 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik ook niet, kabbelt wel lekker door. Beetje op safe spelen
Niets mis mee. Genoeg andere mensen op de wereld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Ik ga morgen irl ontvriendt worden als ik tijdens het avondeten in slaap val.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Een medestanderquote:
Het was iig een serieverkrachter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doet me denke naan een tandarts die wel pedo was.
ik noem geen namen.
Wij zijn je nieuwe familie nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Gelukkig heb je je FOK! vrienden makkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Zolang het niet bij/door je kinderen is: geen probleem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Zolang je niet met je gezicht op het gourmetstel ligt zal het allemaal wel loslopen Pipquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Het was iig niet wim hordamquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was iig een serieverkachter.
Raasquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is de zanger van racoon, de broer van mijn franse lerares.
En nog voor @:rellende_rotscholier een achterneefje van jan raas zat ook in mijn klas.
Dat was het wel denk ikons kent ons in zeeland
Vrienden hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Is dat eigenlijk wel zo gerustellend dat het zijn dochter isquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tranen gelachen. Wij massaal minuten klagen dat hij een stagiaire aan het aanranden was. Nam haar op schoot etc.
Was het zijn dochter.
Ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef skysherrif het volgende:
Oja huisbaas van mn vader is de vader van danny vera (wat langer geleden dit)
Hier nog even om lachen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je held Rick staat in al zijn spekkigheid erop te swingen als een hitsige walrus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |