Het neemt zeker tijd in beslag, maar alles wat ik nog handmatig moet invoeren met www.universalscrobbler.com is voor mij persoonlijk op zich nog wel te doen. Ik ben niet zo gek dat ik per se alles wat ik buiten de deur heb beluisterd ook daadwerkelijk móet invoeren. Alleen als het vrij makkelijk is, zoals nu met Radio 2 (de nummers neem ik gewoon over van dit Last.Fm-Account), voeg ik de geluisterde nummers later nog toe. Met platen of CD's is het ook vrij makkelijk achteraf invoeren. Nummers van live concerten voeg ik niet toe, dat is het geen doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met last.fm want ik deed echt letterlijk alles bijhouden, ook als het handmatig moest via software van derden. En dan nam gewoon tijd in beslag
Ik snap het helemaal. Big data is prachtig als je het op deze manier kunt gebruiken om je fan-zijn nog een extra dimensie te gevenquote:Setlist.fm gebruik ik nog wel. Heb zelf een excel met al mijn concerten. En deze website van Neil hoef je op zich alleen aan te vinken welke concerten je heen gaat en dan krijg je een shitload aan stats. Schitterend. Dan hou ik toch wel van die boomers (niet denigrerend bedoeld) die fan zijn hoor.
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En stiekem vind ik Oceaan wel mooi
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
We probeerden je nog zó te waarschuwen!
Ja zie je, dat moment. Misschien las ik alleen meequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de top2000 op fok. Toen hij zei dat het zijn dochter was.
Epic moment.
Hij is goed op weg omdat te gaan doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef Isorden het volgende:
Rick gaat Slayer en SoaD ook verneuken hè?
Wat was met de dochter van Rick? Moet ik de popcorn er bij gaan pakken?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja maar je zei toch niks slechts over zijn dochter
Nice, altijd leuk dat kleine wereldje in de provinciequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is de zanger van racoon, de broer van mijn franse lerares.
En nog voor @:rellende_rotscholier een achterneefje van jan raas zat ook in mijn klas.
Dat was het wel denk ikons kent ons in zeeland
Nee. Tissues.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat was met de dochter van Rick? Moet ik de popcorn er bij gaan pakken?
Ohshitquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef Kyran het volgende:
ok tweet gepost .... ik wachtte op een intro doorlulebola
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef El-Stinho het volgende:
Het intro verpesten again
Middelvinger opsteken en gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |