Dat was ik. Gelukkig lever ik ook mijn aandeelquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:16 schreef skysherrif het volgende:
Iemand voorspelde dat het tussen 2 en 4 alsnog snel zou kunnen gaan door het geklaag op Rick.
En dat klopt.
Je hoeft niet met een antwoord te komen, maar weet dat je provocatietactiek hier inmiddels wel begrepen is. Geen idee waarom je het als mod doet, maar pleur ene eind op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf “Masterminded” noemde, toevallig.
El Stinho deelt weer eens een behoorlijke linkse uitquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hoeft niet met een antwoord te komen, maar weet dat je provocatietactiek hier inmiddels wel begrepen is. Geen idee waarom je het als mod doet, maar pleur ene eind op.
Die gaat nu helemaal los in Brusselquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wens Rick voor 2020 een vrolijk nieuwjaar en kapotte stembanden
Ja, dit vond ik altijd wel een vermakelijke clip.quote:
Ik vind dat je muziek en persoonlijkheid (of politiek) van elkaar moet scheiden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb nooit per se gehaat op Kane vanwege Dinands stem idd of omdat de nummers nu allemaal verschrikkelijk waren. Wel omdat Dinand een ontzettende kwal is en zichzelf ontzettend goed lijkt e vinden
quote:Et petite, oh pardon! Petit
Tu sais dans la vie y'a ni méchant ni gentil
Si maman est chiante
C'est qu'elle a peur d'être mamie
Si papa trompe maman
C'est parce que maman vieillit, tiens
Pourquoi t'es tout rouge? Ben reviens gamin!
Et qu'est-ce que vous avez tous
À me regarder comme un singe, vous?
Ah oui vous êtes saints, vous!
Bande de macaques!
Donnez-moi un bébé singe, il sera
Doe eens een Pippen. Iets met liefde enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hoeft niet met een antwoord te komen, maar weet dat je provocatietactiek hier inmiddels wel begrepen is. Geen idee waarom je het als mod doet, maar pleur ene eind op.
Ik ben gestopt met last.fm want ik deed echt letterlijk alles bijhouden, ook als het handmatig moest via software van derden. En dan nam gewoon tijd in beslagquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice! Ik zit alleen op setlist.fm en last.fm, heb daar op zich wel genoeg aan. Als ik er eerder aan was begonnen had ik ook een excelsheet met concertstats gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |