Uit het plasticje en klaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is de tapas in de aanbieding bij de Plus. Gewoon een zooi inslaan. Ben je zo klaar
Vast wel.quote:
Vervelend? Ik heb een hoge tolerantiegrens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het vervelende puberale zusje toch
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hadden nooit moeten beginnen.
Bono, de godheid zelve toen ...quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vervelend? Ik heb een hoge tolerantiegrens.
Op een schaal van 0 tot Rick van Velthuysen ben jij hooguit een 3.
Precies. Net alsof iemand dat nog proeft. Er zit halverwege de avond toch al minstens een halve liter drank inquote:
Oooh, dat vind ik meer dan primaquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vervelend? Ik heb een hoge tolerantiegrens.
Op een schaal van 0 tot Rick van Velthuysen ben jij hooguit een 3.
Giant turd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef Bonken het volgende:
[..]
Bono, de godheid zelve toen ...Raar dat je nu nooit meer iets van hem hoort, of toch een beetje hypocriet geworden ...
Dan is dit zeker je eerste jaar Top 2000? Dit staat al sinds mensenheugenis op de slotdag.quote:
Ik ga wel een beetje mijn best doen hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is de tapas in de aanbieding bij de Plus. Gewoon een zooi inslaan. Ben je zo klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |