Geen leuk feestje op het programma morgen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik vanavond leuker vind dan ik morgenavond ga vinden.
Ik ga te stappen, dus dan komt wel goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik vanavond leuker vind dan ik morgenavond ga vinden.
Van de VVD naar D66 naar FvD en weer terug, dat kan alleen Johanquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fatsoenlijk rechts
(lol)
Hopelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Derksen is wel van FvD afgestapt toch
Voorlopig. Je weet het nooit met die man.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
En Liv?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:57 schreef PippenScottie het volgende:
Toen Steve Tyler nog kon zingen!
Ja, maar dat is met mensen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen leuk feestje op het programma morgen?
Brrr.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met mensen.
Nou laatst had hij een bezoekje gehad van baudet over zaak Otten en nu is hij weer fan. Verrassend hèquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Biertje drinken in de kroeg, eventueel café waar het altijd veel te druk is.quote:
Op mijn eerste album.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |