HET IS WEL EEN WEDSTRIJDquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik weet niet of de 'het is geen wedstrijd'-moraalridders nu online zijn, maar ik vind het wel leuk dat het tempo van 2017 bijna geëvenaard wordt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
Zie je Rick op dodenherdenking al staan op De Dam? Denk maar niet dat hij twee minuten zijn bek kan houden.
"Jongens gebruik allemaal even #dodenherdenking!!!".
Excelgenotquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem dit nummer 5x live horen spelen.
Plus het is Onze Top 2000, niet die van Rick 'ViesDik' Van Velthuijzenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij hebben ook niet om hem gevraagd
'ZIJN ER HIER NOG BOEREH' #dodenherdenkingquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
Zie je Rick op dodenherdenking al staan op De Dam? Denk maar niet dat hij twee minuten zijn bek kan houden.
#doesliefquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij hebben ook niet om hem gevraagd
Oude man!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef El-Stinho het volgende:
De kille realiteit van 2020 nadert met rasse schreden.
Iemand die zichzelf “Masterminded” noemde, toevallig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik weet niet of de 'het is geen wedstrijd'-moraalridders nu online zijn
Lekker Rensiequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
Geef mij jouw wijn eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
#doeslief
Vandaag hou ik van Rick. Ik ben 100% liefde vóór het hele universum
Dronken, Scottie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag hou ik van Rick. Ik ben 100% liefde vóór het hele universum
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niks mis mee. 10 jaar geleden was ik fan van Krezip. Altijd een sympathiek bandje gebleven, zonder sterallures of onechtheid. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Kane en Di-Rect (ook uit die tijd).
Op I Would Stay kan een criticus van alles aanmerken, maar wat boeit het nu dat een tekst is die door een tienermeisje is geschreven en dat haar Engelse uitspraak niet 100% Brits is?
Ja, maar jij bent ook dronken.quote:
Excelsheets met de data van alle concerten waar je ooit bent geweest en de complete setlistsquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem dit nummer 5x live horen spelen.
Hoe lopen we nu?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik weet niet of de 'het is geen wedstrijd'-moraalridders nu online zijn, maar ik vind het wel leuk dat het tempo van 2017 bijna geëvenaard wordt.
Wakkervoortop2000 geloof ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:14 schreef Kyran het volgende:
Wat is de # van vandaag bij Rick? Tag ik die er even aan bij post van @:houdjemond
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef ok01 het volgende:
Jongens ik ben echt dronken denk ik
Bij voorbaat sorry als ik iets raars zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |