Snap ook nooit zo goed waarom deze meer aanslaat dan de nummers die ik net noemde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zij Gelooft in Mij is nogal overschat in z'n rijke oeuvre
quote:
Ook dat ja. Als ik het muzikaal wél fantastisch vind geef ik artiesten sowieso extra kansen als ik niet direct een klik heb met een (zang)stem. Maar ben nooit de grootste classicrockliefhebber geweestquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef ChatGirl het volgende:
Leuk, nu een liedje over de dochter van Hazes
Je zal je verbazen over hoeveel mensen niet naar de tekst luisteren of niet doorhebben waar een nummer over gaatquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:53 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja, maar nooit zo expliciet als deze. Wel triestig dat dit zo hoog staat ergens ...
Net Hotel California hierquote:
+1 jammer dat we deze BAAS niet meer gaan terugzien dit jaarquote:
Blijven trekken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:54 schreef FlyingEagle het volgende:
Dit zijn ook de moeilijkste uren om in bed te komen
Dat doen we dus ook gewoon nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:54 schreef FlyingEagle het volgende:
Dit zijn ook de moeilijkste uren om in bed te komen
Zoals Derksen altijd zegt: verdriet maakt mooiere muziek dan vreugdequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:53 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja, maar nooit zo expliciet als deze. Wel triestig dat dit zo hoog staat ergens ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |