Sommige dingen kan je beter niet wetenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet alleen dat Nieuwkerk hier een stijve van krijgt.
5 minuutjes eerder zetten en je pakt ook nog 'duurt te lang' meequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga het wekkertje zo rond 10 uur zetten. Don't Look Back In Anger.![]()
Daarna kan ik me prima nog eens omdraaien tot 11 uur.
Ben ik ook benieuwd naar. Hij kende Superbeelden dus moet VBL'er van eerste uur zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Nice.quote:
Ik ben bij 1 gestopt. Nu in bed, adieu en bedankt voor de hartverwarmende gedagswensenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zit op 1,4 fles wijn. Laat me mijn eigen gang maar gaan!
Ik ben nog niet weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
5 minuutjes eerder zetten en je pakt ook nog 'duurt te lang' mee
slaaplekker !
Graag.quote:
Ik moest ook een hele editie wachtenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben blij voor Dago? Denk ik!
Ja ja ga nou slapen gast!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben bij 1 gestopt. Nu in bed, adieu en bedankt voor de hartverwarmende gedagswensen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Kyran het volgende:
Boooooo een van de mooiste van Tallicagoden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef jrwl het volgende:
Johnny Cash heeft ook geprofiteerd van de boerenstemmen.
hier in de Achterhoek zijn ACDC, Normaal en Johnny Cash de Top 3 beste muziekartiesten onder de boeren
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben bij 1 gestopt. Nu in bed, adieu en bedankt voor de hartverwarmende gedagswensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |