De rest wel vanmiddagquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen amsterdams hoor
Ik hoor het ook al borrelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit doet mij heel veel.
Oprispend maagzuur veroorzaken bijvoorbeeld.
Eerder zou ook kunnen maar het lijkt me niet per se foutquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ligt het aan mij of is de zin 'Misschien ben ik vanavond vroeger vrij' grammaticaal niet juist?
Zelfde verhaal, Marvins stemgeluid is onmogelijk te harden voor mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meat Loaf was genot vanmiddag, hater.
Het snijdt grammaticaal in ieder geval meer hout dan Maaike Ouboter eerder vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ligt het aan mij of is de zin 'Misschien ben ik vanavond vroeger vrij' grammaticaal niet juist?
You jinxed it.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:49 schreef Kyran het volgende:
Ik zeg echt gvd 1 sec voor afkapebola tegen @:ViviRAWRS normaal kappen ze het hier af ......en BAM.
Allemaal dinorock?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, Marvins stemgeluid is onmogelijk te harden voor mij
Hier spreekt een kennerquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het snijdt grammaticaal in ieder geval meer hout dan Maaike Ouboter eerder vandaag
Breaking news: dat heeft iedereen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef skysherrif het volgende:
Hazes in de kroeg, altijd verbloemen dat ik behalve het refrein niets van de tekst ken.
Heb ik wel met de meeste Nederlandstalige kroegnummers.
Trustenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar goed. Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar jullie nog even gedag zeggen. Dus bij dezen
Helemaal mee eens. Zij Gelooft in Mij is nogal overschat in z'n rijke oeuvrequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hazes heeft veel betere nummers. Kleine jongen, zeg maar niets meer en Een Vriend vind ik veel mooier
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar goed. Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar jullie nog even gedag zeggen. Dus bij dezen
Dit is wel 1 van de minderenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hazes heeft veel betere nummers. Kleine jongen, zeg maar niets meer en Een Vriend vind ik veel mooier
Blijf nog maar even.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |