Matthijs zit al in z'n Aznavour-pyjama op z'n Aznavour-dekbed met in z'n armen een Aznavour-kussentje klaar hoor.quote:
Hiervan gaat maar bij één nummer mijn piemel een beetje bewegen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
244 Skyfall Adele
243 Ring Of Fire Johnny Cash
242 She Charles Aznavour
241 Fade To Black Metallica
240 Zij Gelooft In Mij André Hazes
239 Roxanne The Police
238 Dream On Aerosmith
Ik voel een band.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:30 schreef houdjemond het volgende:
And all I got was drunk.
Ook wel 2019 ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik dacht altijd dat Asaf Avidan een vrouw wasquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In den begintijd ook even gedacht. Maar dat had ik wel bij meer vrouwelijke artiesten met een relatief masculiene stemNiet gek, want het eerste onderscheid maak je toch in de toonhoogte van de stem
Bij Nothing But Thieves (Sorry) dacht ik laatst nog dat er een vrouw aan het zingen was, omdat ik het nummer niet direct herkende
Maagbandverkleining? Of helemaal zelfquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
Adele is haar helft aan kilo's kwijt zag ik langskomen.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is een leuk nummer om mee naar bed te gaan
Wees blij, anders krijg je kramp.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hiervan gaat maar bij één nummer mijn piemel een beetje bewegen.
Ze weegt nu nog maar 123 kilo?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
Aerosmith is per definitie niet heerlijk.quote:
Ik dacht dat Anastacia een zwarte man was. Is het een blanke vrouw.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In den begintijd ook even gedacht. Maar dat had ik wel bij meer vrouwelijke artiesten met een relatief masculiene stemNiet gek, want het eerste onderscheid maak je toch in de toonhoogte van de stem
Bij Nothing But Thieves (Sorry) dacht ik laatst nog dat er een vrouw aan het zingen was, omdat ik het nummer niet direct herkende
Is dat weer zo'n nummer die ze op bepaalde uitvaarten draaien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
244 Skyfall Adele
243 Ring Of Fire Johnny Cash
242 She Charles Aznavour
241 Fade To Black Metallica
240 Zij Gelooft In Mij André Hazes
239 Roxanne The Police
238 Dream On Aerosmith
Is ze weer gescheiden?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
Tracy Morgan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die denken dat Tracy een mannennaam is
Liever Children of the Grave.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:32 schreef Bonken het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n nummer die ze op bepaalde uitvaarten draaien?![]()
Waarom niet Creeping Death, is toch veel gezelliger?
Geen idee maar op insta herken je haa5e niet terugquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Maagbandverkleining? Of helemaal zelf
https://en.wikipedia.org/wiki/Tracy_Morganquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die denken dat Tracy een mannennaam is
Dat is niet lekker, Bug. Ik word echt doodmoe van dat geschreeuw en gejank in de microfoon door die club. Er zit geen greintje oprechte emotie bij. Allemaal voor die extra ''Kijk ons eens rock zijn'' feeling. Rot een teringeind op met die onzin. Zelfs Suzan en Freek spreiden meer oprechte emotie over hun album.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:30 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik ga liever naar bed met Jessica Alba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |