Waardeloze muziek voor Henk en Kees.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iron Maiden vond ik live bijna net zo saai als Metallica.
Waarvan akte.
Van de baasquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ging dus even plassen. Loop ik tegen de kerstboom aan. Die kutboom staat hier pas drie weken pontificaal in de weg...
Die is ook wel heel braaf mainstreamquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke deze is wel beter te duwen dan dat oersaaie Can I Play With Madness
En als die straks weg is kun je gewoon weer je tenen stoten tegen de deurpostquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ging dus even plassen. Loop ik tegen de kerstboom aan. Die kutboom staat hier pas drie weken pontificaal in de weg...
Snap ook niet dat die erin staatquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke deze is wel beter te duwen dan dat oersaaie Can I Play With Madness
Met je afgeragde spijkerjasje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waardeloze muziek voor Henk en Kees.
Hoi ik ben hhh38. grgr van hans en ria en een poot van de hont en kadquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet een introductiestukje typen voor op de interne website van mijn nieuwe werk, wat een kutklusje
De kans is nu 67% dat ik op de bank in slaap ga vallenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Dat wordt GENOT als je straks echt naar bed gaat. Eindigend in het logeerbed (been there)
Doe mij die maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is ook wel heel braaf mainstream
Het signaal van het kruisquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iron Maiden vond ik live bijna net zo saai als Metallica.
Waarvan akte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |