MELT DOWNquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bart Arens werkt voor de AVROTROS. Mensen die daar werken, krijgen een stijve van alles wat Jan Smit, de 3JS en elke andere Nederlandse kutband uitbrengen. Zo extreem principeloos, zo gebaandewegen-achtig. Die mensen denken niet buiten de kaders.
Drukwerk, de schrijver van Je Loog Tegen Mij is tevens de oprichter van brouwerij t IJquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik luisterde in 2014 en 2015 veel naar André Hazes en Drukwerk
Time will tellquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet zeker of dit nu een compliment is of dat je mij van plan bent op te eten...
Ik voel me schuldig voor dingen die ik over hem en zijn dochter heb gezegd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen.
Het laatste dan.
Omdat ik er nog nooit van heb gehoordquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom staat Love Removal Machine er niet in? Ja, dit is ook wel goed.
Drukwerk is wel een klapje of 8 beter dan Hazes. Allen BZ&T kan ik goed hebben van de eeuwige alcoholist.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik luisterde in 2014 en 2015 veel naar André Hazes en Drukwerk
Dat heeft ie allang weer weggestopt met vreten hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig voor dingen die ik over hem en zijn dochter heb gezegd.
Of Rainquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom staat Love Removal Machine er niet in? Ja, dit is ook wel goed.
Zo laat dat ik er morgen spijt van hebquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoelaat komt die ongeveer? Chop suey dan, niet dikke Rick
Dat was de (zeer bescheiden) hit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ik er nog nooit van heb gehoord
Het is gewoon de waarheid.quote:
GTA heeft mij veel goede muziek laten horenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef LTVDK het volgende:
Wel opvallend hoeveel nummers in deze lijst ook in GTA zitten, zitten ze dan in GTA omdat het goede nummers staan of staan ze in de lijst omdat ze in GTA zitten.
Ik moest lollenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat heeft ie allang weer weggestopt met vreten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |