Ja maar hij mij niet als zijn zusterquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je zag hem toch als een broer zei je
Zo geweldig was het daarvoor ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n gitaarspel is er vanaf dat moment drastisch op achteruit gegaan.
Dat is niet normaal. Je hebt speciale luchtpost postzegels en meestal schrijf ik op de enveloppe: via airmail.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja maar hij mij niet als zijn zuster
Ik weet, maar tegenwoordig is het echt niets meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zo geweldig was het daarvoor ook niet.
Ik doe niet aan postquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
De post is dramatisch langzaam rond deze dagen.
Run to the Milfs?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef mario390 het volgende:
en nu gaan zze in cafe van 0 op 100 met maiden
Er zat zo'n priority sticker opquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is niet normaal. Je hebt speciale luchtpost postzegels en meestal schrijf ik op de enveloppe: via airmail.
Anders gaat t per schip. Maar dan is 3 weken nog lang.
ah. Dan is er iets niet goed gegaan. 3 weken....dat was het zelfs vroeger niet.quote:
Wel jammerquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah. Dan is er iets niet goed gegaan. 3 weken....dat was het zelfs vroeger niet.
Dat lukt nog met een zeilschip, lijkt me.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah. Dan is er iets niet goed gegaan. 3 weken....dat was het zelfs vroeger niet.
Had je de zipcode er opstaan? Zipcode en staat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Wel jammer
Misschien is de kaart op tijd voor de volgende verjaardag dan
Post naar Spanje was vroeger voor internet ook drama ....quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want ik wacht nog steeds
Blijft lekker, al vind ik dit wel een van de mindere nummers van hunquote:
Uiiteraardquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je de zipcode er opstaan? Zipcode en staat?
Even aan Gretha vragen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lukt nog met een zeilschip, lijkt me.
Kijk... wakkerquote:
dan is er iets niet goed gegaan. Hopelijk komt t ooit nog aan...quote:
Ja, nouja, inmiddels 2 weken na de verjaardag is het leuke er wel vanafquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
dan is er iets niet goed gegaan. Hopelijk komt t ooit nog aan...
hangt van de muziekjes af en ook van de bezoekers ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
wat hebben de mensen vanacht gelijk met de liedjes, gisteren om middernacht was het bijna saai
Ik kijk /luister daar niet naar. Niks anquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
wat hebben de mensen vanacht gelijk met de liedjes, gisteren om middernacht was het bijna saai
of juist een super verassingquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nouja, inmiddels 2 weken na de verjaardag is het leuke er wel vanaf
Hoe laat komt Falco?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
Het is een soort postbus, dus dat zou het probleem niet moeten zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien bij buren bezorgd. Had ik ook met een kerstkaart en ze hadden hem ook open gemaakt terwijl mijn naam er duidelijk op stond.![]()
Maar ze hebben hem later wel weer in mijn bus gestopt. Dus toch nog ontvangen.
TJa. Geen idee verder, hopen dat ie toch nog aankomt dan. Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een soort postbus, dus dat zou het probleem niet moeten zijn
Ik had er een en daar stond op de enveloppe wel mn naam op , maar verder stond er niets op het ingevoegde kaartje ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien bij buren bezorgd. Had ik ook met een kerstkaart en ze hadden hem ook open gemaakt terwijl mijn naam er duidelijk op stond.![]()
Maar ze hebben hem later wel weer in mijn bus gestopt. Dus toch nog ontvangen.
oh...dan kan het zijn dat het aangekomen is dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet naar gevraagd overigens
is wel goede rockmuziekquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk /luister daar niet naar. Niks an
Ik luister liever naar muziek die ik leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |