Huh zijn dat echt uranus en neptunus?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké. Plaatje van Uranus en Neptunus door Hubble:
[ afbeelding ]
Hopelijk sturen ze daar ook een keer een sonde naartoe.
We kennen 'm ook naar Soury sturenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in, aantal er nog onder.
Ben jij zo'n lekker ding dan? Die foto ken ik wel, maar voor hetzelfde geld ben je zo'n opgeblazen kale oliebol met een hangbuik die zich weer voorneemt af te vallen om van die eeuwige vetbulten af te komenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
We kennen 'm ook naar Soury sturen
Yups.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh zijn dat echt uranus en neptunus?
Twee grote waterdruppelsquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké. Plaatje van Uranus en Neptunus door Hubble:
[ afbeelding ]
Hopelijk sturen ze daar ook een keer een sonde naartoe.
hihi, jij zegt het nu.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
Het valt me nog mee dat het woord dildo niet is gevallen!
Prish! Kom er maar in!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
Niks gemist dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uranus in je hol, meer niet hoor. Oh en een nieuwe die een chick zoekt.
DIILDOO. Ik heb een rozequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
100%quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ben jij zo'n lekker ding dan? Die foto ken ik wel, maar voor hetzelfde geld ben je zo'n opgeblazen kale oliebol met een hangbuik die zich weer voorneemt af te vallen om van die eeuwige vetbulten af te komen
[..]
Ik doe mijn best om het woord niet te noemenquote:
Op je handen zitten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om het woord niet te noemen
Iets minder hard je best doen danquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om het woord niet te noemen
Kee, die was wel lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ben jij zo'n lekker ding dan? Die foto ken ik wel, maar voor hetzelfde geld ben je zo'n opgeblazen kale oliebol met een hangbuik die zich weer voorneemt af te vallen om van die eeuwige vetbulten af te komen
[..]
Als ik ja zeg heb je daar vast een leuke reactie op, no?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |