Mijn moeder is helemaal gek van Ricky Koole.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Je zou maar Leo Blokhuis zijn. Plaatjes draaien, af en toe iets vertellen wat je op Wikipedia hebt gelezen en dan kom je thuis en dan zit Ricky Koole daar.
Ik heb wel respect voor Leo.
Volgens mij is het vaak zo dat dieren gedrag van hun baasjes overnemen. Als je er zelf niks om geeft scheelt dat al heel veel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Facebook is het hier niet mee eens
SOWquote:
De top 200 is heilig grondgebied en geen plek voor schijtlol en andere domrechtse projectjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar er staan meer nummers van Normaal in de top 2000 en Deurdonderen en Oerend Hard zijn gewoon iconische platen.
Afijn wij komen hier niet uit
Wat is er mis met rocket man en the unforgiven?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Platen van boven de 300 vorig jaar die nog niet zijn geweest:
California Dreamin
Unforgiven I
Echoes
Troy
Sweet Caroline
Atemlos
Oerend Hard
She Sells Sanctuary
Als ze er niet Is
Twilight Zone
Leave a Light On
I Would Stay
Vincent
Duurt Te Lang
Rocket Man
Alie
Ik visualiseer nu een mooie jongen van 25 die druk schrijvend en strepend boven vier verschillende schriften hangt. Met een leeslampje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
California Dreamin
Unforgiven I
Echoes
Troy
Sweet Caroline
Atemlos
Oerend Hard
She Sells Sanctuary
Als ze er niet Is
Twilight Zone
Leave a Light On
I Would Stay
Vincent
Duurt Te Lang
Rocket Man
Alie
Is die al geweest?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik nou gewoon Mercedes Benz gemist, waarom staat die zo laag godverdomme.
Ja, ok, dank je.quote:
Mijn stem heeft zin gehadquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
California Dreamin
Atemlosquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
California Dreamin
Unforgiven I
Echoes
Troy
Sweet Caroline
Atemlos
Oerend Hard
She Sells Sanctuary
Als ze er niet Is
Twilight Zone
Leave a Light On
I Would Stay
Vincent
Duurt Te Lang
Rocket Man
Alie
Heerlijk toch man. Ik vind het leuk om dit een beetje bij te houden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik visualiseer nu een mooie jongen van 25 die druk schrijvend en strepend boven vier verschillende schriften hangt. Met een leeslampje.
Nogmaals ik ben dus ook niet van die club. Ik snap je dus wel maar Normaal is een prima band.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De top 200 is heilig grondgebied en geen plek voor schijtlol en andere domrechtse projectjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |