Truste Ceequote:
Cee youquote:
Ik ben het hier niet mee eens.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Je zou maar Leo Blokhuis zijn. Plaatjes draaien, af en toe iets vertellen wat je op Wikipedia hebt gelezen en dan kom je thuis en dan zit Ricky Koole daar.
Ik heb wel respect voor Leo.
Ik wil spinvis goed kunnen vinden en waarderen en om de tijd luister ik het dan eens in de hoop dat ik het net zoals olijven uiteindelijk heerlijk ga vinden, maar het heeft nog 0 resultaat.quote:
Ik heb nog even een poging gedaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hebben het volgens mij met mannetje of 10-15 uren geprobeerd maar ho maar.
Facebook is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Er gooit iemand een cobra 6 voor ons huis. Hond geeft geen fuck
Spinvis is geen muziekquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil spinvis goed kunnen vinden en waarderen en om de tijd luister ik het dan eens in de hoop dat ik het net zoals olijven uiteindelijk heerlijk ga vinden, maar het heeft nog 0 resultaat.
Truste Cee!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Slaap lekker, leuke hilarische Cee!
Ik ben geboren in Nieuwegein, ik moet welquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil spinvis goed kunnen vinden en waarderen en om de tijd luister ik het dan eens in de hoop dat ik het net zoals olijven uiteindelijk heerlijk ga vinden, maar het heeft nog 0 resultaat.
Je begint je topvorm te benaderen, waarde PowerForward.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Je zou maar Leo Blokhuis zijn. Plaatjes draaien, af en toe iets vertellen wat je op Wikipedia hebt gelezen en dan kom je thuis en dan zit Ricky Koole daar.
Ik heb wel respect voor Leo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |