Maar even zonder flauw gedoe; een hoop voelt als familie hier, maar ik ben niet mevrouw Pip of mama der Pippies.quote:
Omdat het om een volslagen kansloze reden zo hoog is gekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is er mis met Normaal dan? Ik helemaal niet pro of anti boeren maar is toch prima bandje
Ik heb dit jaar niet eens het gevoel dat er feestdagen zijn (geweest). Gewoon een maand 'meh'quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
Voelt een jaarwisseling naar 2020 bij jullie ook specialer?.
Ik kan de muziek best waarderen, je moet het gewoon niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch best fijn om tijdens een festival even één uurtje je shirt uit te trekken en keihard te høken. Met zoveel bier op merk je de muziek toch niet zo erg
Snap er ook niets van, Knights of Cydonia is immers al de bestequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand die dit het beste nummer van Muse vindt. Ja, als je alleen dat nummer kent misschien.
De huidige TT is niet mijn TT. Geen TT beste TT.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Luie TT dago
Another keerl bites the dust had ook gekund
Of Showbizquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Snap er ook niets van, Knights of Cydonia is immers al de beste
Er zijn dus mensen, die stemmen 35 keer op dezelfde artiest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand die dit het beste nummer van Muse vindt. Ja, als je alleen dat nummer kent misschien.
Rens is een keerl?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat het om een volslagen kansloze reden zo hoog is gekomen.
Fok komt er al jaren niet meer doorheen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom staan er alleen sms’jes van het niveau “lekker de top 2000 kijken met mijn hond Eduard -Henk”
Terwijl ik op chique wijze de groeten wil doen aan een groep zolderkamerautisten?
Zijn wel vaker nummers hoog gekomen om activistische redenen. De boer is de keerl is ook helemaal niet zo'n goed nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat het om een volslagen kansloze reden zo hoog is gekomen.
Die liveversie ervan met prokofjev ervoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Snap er ook niets van, Knights of Cydonia is immers al de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |