Het was leuk, maar op een gegeven moment hadden ze Adam Curry als DJ en die ging een uur lang conspiracybtheories oplepelen. Toen ben ik afgehaakt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat een zender met non-stop Rick van Velthuijzen als DJ?
Deze kunnen we nu van stal halen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Matig nummer... wat ook echt veel te hoog staat
Ok.. sorry sorryquote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we makkers waren. Ik schrik hier van.
Agreequote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kunnen we nu van stal halen.
Fake news.quote:
Jup. Paradise City is leuker (staat gelukkig ook hoger)quote:
Hoe betaal jij al die concerten het hele jaar doorquote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag QotSA op Pinkpop 2013, zat ik in de trein terug, concert: Ziggo Dome aangekondigd. Meteen tickets toen ik thuis was natuurlijk. Zat ik op Kreta: QotSA in Tivoli Oudegracht speciaal concert, tickets geregeld natuurlijkFucking hell wat een concert in de ouwe Tivoli
Komt Kensington er aan ja?quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kunnen we nu van stal halen.
Welcome to the Jungle bedoel je toch?quote:
Wat vind je van Jill Roord?quote:
Truste!quote:
sow wie is ditquote:
Oeh, gelukkig! Waarquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Paradise City is leuker (staat gelukkig ook hoger)
Lowlands in de Alpha. Stromende regen buiten en rete strakke show als altijd. Heeeerlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag QotSA op Pinkpop 2013, zat ik in de trein terug, concert: Ziggo Dome aangekondigd. Meteen tickets toen ik thuis was natuurlijk. Zat ik op Kreta: QotSA in Tivoli Oudegracht speciaal concert, tickets geregeld natuurlijkFucking hell wat een concert in de ouwe Tivoli
Zekerquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Welcome to the Jungle bedoel je toch?
Schultingquote:
Dat moet je nooit aan mij vragen, dat weet jequote:
November Rain staat gelukkig ook waar die hoortquote:
Overdag is hij een doodgewone student.... maar 's avonds prostitueert hijquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoe betaal jij al die concerten het hele jaar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |