Had vorig jaar ook al een concertbonus en nu docubonus dusquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over Bef Hard gesproken trouwens, stond die voor die docu ooit zo hoog? Kan nou niet zeggen dat ik haar kende voor die docu
Oeh, grijp je kans!quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef nozem het volgende:
Mijn vrouw zingt heel hard mee. Het zal de wijn uit het kerstpakket wel zijn zeker.
Als ik "vrouw" en "Colombia" in 1 zin hoor ben ik al vies jelly.quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Swa. Woon je in Colombia, of is zij naar NL gekomen? Of ben je in het buitenland getrouwd?
Zo veel vragen...
quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Swa. Woon je in Colombia, of is zij naar NL gekomen? Of ben je in het buitenland getrouwd?
Zo veel vragen...
Cultbonus dringt nu doorquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had vorig jaar ook al een concertbonus en nu docubonus dus
Je kijkt toch geen stoute filmpjes?quote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik "vrouw" en "Colombia" in 1 zin hoor ben ik al vies jelly.
En terecht, natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik "vrouw" en "Colombia" in 1 zin hoor ben ik al vies jelly.
Over Cult gesproken, die zijn ook nog steeds niet geweest.quote:
Zie dat ze in 2013 de lijst binnenrolde, vraag me af waar dat samenhang mee heeft dan. In 2015 ging het overigens ineens hardquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had vorig jaar ook al een concertbonus en nu docubonus dus
Muy bien!quote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
We wonen nu in Spanje maar ik heb wel een tijdje in Colombia gewoond, en daar dus ook getrouwdMijn huwelijk staat in drie landen geregistreerd, nog een heel gedoe hoor!
Nee, had ooit een Colombiaans vriendinnetjequote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kijkt toch geen stoute filmpjes?
Dat komt nog neem ik aanquote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over Cult gesproken, die zijn ook nog steeds niet geweest.
Kon ze een leuk kunstje?quote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, had ooit een Colombiaans vriendinnetje![]()
God wat een genot was dat.
Jup. Mama's & Papa's hebben ook mooi wat plaatsjes teruggepakt en zijn langzaam aan een opmars bezig.quote:
Waar Koen geweest is kijken we met afkeurquote:
Ik geloof je eerste woord al niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, had ooit een Colombiaans vriendinnetje![]()
God wat een genot was dat.
The horrorquote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat een zender met non-stop Rick van Velthuijzen als DJ?
Achteraf is een Koe(n) in de kont kijken.quote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waar Koen geweest is kijken we met afkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |