Was er niet een film over Vincent van Gogh gemaakt dit jaar? Ik roep ook maar wat..quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt er trouwens meer en meer op dat Alie ook 31 december heeft gehaald. Klote boeren.
Vincent is ook heel dicht bij 31 december, en Bef Hard. Vincent vind ik persoonlijk de grootste verrassing van 31 december, als we niet naar de exacte noteringen kijken.
Arrow Classic Rick heeft ook wel eens zulke lijsten gehad.. booooh, dat was ook genieten!quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef jrwl het volgende:
De Top2000 is tof, maar de Kink1500 vind ik de beste lijst.
Minder Xenos Mumford & Freek Kensington Script zooi.
Kink1500 is voor mensen met stijl. RTL Late Night huismoeders weten Kink niet te vinden
Collins is ongeëvenaard.quote:
Nee, het was in een tropisch Colombiaans dorpje dus allemaal Colombiaanse muziek, denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Every breath you take
Where the wild Roses grow
Dat soort werk?
Shakira?quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, het was in een tropisch Colombiaans dorpje dus allemaal Colombiaanse muziek, denk ik.
Colombiaanse sneeuwquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, het was in een tropisch Colombiaans dorpje dus allemaal Colombiaanse muziek, denk ik.
Deurdonderen vind ik wel geinig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was er niet een film over Vincent van Gogh gemaakt dit jaar? Ik roep ook maar wat..
Alie is gewoon echt dikke ruk. En dan hebben we t nog niet over oerend hard of deurdonderen
Die Arrow 500quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Arrow Classic Rick heeft ook wel eens zulke lijsten gehad.. booooh, dat was ook genieten!
George Michael by far ja.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
George Michael en Freddie disagree.
Het is dat ze nogal vaak in m'n buurt is, anders was het lastig geworden hoor!quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Strani heeft ook geen flauw idee meer wie hij getrouwd heeft.
Die Earth, WInd & Fire en Bee Gees nummers zijn lekker meezingbaar en komisch hoog. En natuurlijk gewoon heel erg catchy. Vind Tragedy ook geweldigquote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Haal er 2 door elkaar.
Swa. Woon je in Colombia, of is zij naar NL gekomen? Of ben je in het buitenland getrouwd?quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |