Doe nog maar eentjequote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
ik gooi er nog maar even een Jutta in
Het is Verweij of Nuis hoor ik.quote:
Het is ook maar een simpele plaatjesdraaier.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Dan ben ik even ziek, hoef ik me mooi niet te kwalificeren."
Paul snapt echt niet dat je als tweevoudig Olympisch kampioen een streepje voor hebt he?
Idem, twee stemplaten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wekker op 7 uur zetten dus.
Het is dus Nuis geworden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is Verweij of Nuis hoor ik.
Dan ben ik volledig overtuigd Team Verweij
Nuis![]()
![]()
![]()
Lekker Jutta Leerdam palen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nuis![]()
![]()
![]()
Kan wel, hij heeft wel eens met ze gespeeld.quote:
Nuis is evengoed een lul en ik zie hem daar inderdaad voor aan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Dan ben ik even ziek, hoef ik me mooi niet te kwalificeren."
Paul snapt echt niet dat je als tweevoudig Olympisch kampioen een streepje voor hebt he?
Door Jutta Leerdam, je kunt t slechter treffen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wordt wel genaaid hoe je het ook wendt of keert.
Langharig tuig dat een beetje teert op prestaties die hij allang niet meer kan waarmaken, maar doet alsof hij het mannetje is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nuis![]()
![]()
![]()
En Ntab. Die is ook zijn plek kwijt aan Kwijl Nuisquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nuis![]()
![]()
![]()
Vorige week in de ESF-SC kwam ik iemand tegen die op zo'n 4km van mij afwoont en ik kan zijn dorp vanuit mijn woonkamer zien. Best apart, als je bedenkt dat we beiden in Spanje wonen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik leer net dat Bugno en ik maar globaal 4km uit elkaar wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |