Mweh een beetje klein en machoquote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet de zanger van Sabaton?
Op de een of andere manier link ik altijd dit nummer aan die gebeurtenis. Was er niet een concert bij de muur of zo? Was natuurlijk wel een wind of change na de val.quote:
Dat is meer een standaard dertien in een dozijn surferdude ....quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Over metalmannen gesproken doe mij maar Tommy van Kamelot
Gecondoleerdquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog meer nieuws voor jullie:
We gaan nu naar de laatste pagina van de Top 2000 PDF
quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Strani het volgende:
Sowieso voor discussie vatbaar of iemand de ‘beste’ is omdat zijn skills het verste gaan, of dat hij gewoon veel invloed had in een bepaalde periode. Qua skills kom je wat meer uit in de Steve Vai en Bonamassa hoek, of ze invloedrijk zijn is een tweede.quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok, je kan ook te ver gaan he.
Wat is "Een van de beste"?
Jimi
Clapton
Bonamassa
Young
Slash
Page
Greenwood
etc
etc
DE NUMMERS WORDEN KLEINER... alleen er staat nog steeds een hoop bagger inquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Strani het volgende:
Gegoogled. He's all yoursquote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Over metalmannen gesproken doe mij maar Tommy van Kamelot
quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Strani het volgende:
Trauma aan. Ooit Sabaton live gezien, haalde hij zijn metal machine tevoorschijn.quote:
Ik heb het in mijn lijst staan als ik naar voetbal kijk. Lekker man.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Godver wat was dat lekker. Ik kende het wel een beetje, maar nu zwaar in de playlist voor vanaf januari.
Ik snapte hem niet?quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus wat een flauwe grap Paul.
*gooit haar los*quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gegoogled. He's all yours
Ik val heel erg op mannen met lang haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |