Geen idee maat. Ik heet niet Leo.quote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is Laat Me eigenlijk een originele song? Of uberhaupt al een kuffer?
Geworsteld?quote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug van sport.
Leeft die nog?quote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef alopio het volgende:
O Liesbeth List![]()
Sorry maar ik kan dat mens echt niet uitstaan
Ik wilde al zeggen, ben ik nu gek van die paar wijntjes of is dit Frans?quote:
Dan ken je ik kom klaar zet die hoer op uw site nog niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind Mama Appelsap zo KANS-LOOS. Ik heb er echt geen woorden voor. De infantiliteit is echt viesschrijnend.
Of is dit geen M.A.?
Was het maar Disturbed ... OEEE AH AH AHquote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef houdjemond het volgende:
Even voor de goede orde; dit is NIET Disturbed.
Hij gaat toch niet zijn baard eraf halen hè?quote:
Van?quote:
Gelukkig hebben we hier professor CGquote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee maat. Ik heet niet Leo.
Meteen Shaffy verneuken, allesquote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Isorden het volgende:
Het zit sommigen hier nogal diep als dartsen een sport genoemd word hè?
Ramses heeft de 10 jaar dood-bonus.quote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom 190 plekken omhoog eik? Gerard van Alderliefste is niet dood
Helaas wel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ken je ik kom klaar zet die hoer op uw site nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |