Al 5 jaar niets aan gedaan.quote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je aspect ratio verkeerd hebben staan
De tering dan moet je dronken zijnquote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Na een gewonnen wedstrijd op dutch open dacht iemand dat ik micheal van gerwen was. En wou een handtekening op zijn kont😂😂
Ik ben blij dat vGerwen en Cross eindelijk een kind hebben gekregenquote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Na een gewonnen wedstrijd op dutch open dacht iemand dat ik micheal van gerwen was. En wou een handtekening op zijn kont😂😂
Bek dicht tegen de heel fijne darter Aspinallquote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef Nober het volgende:
Ik neem Aspinall totaal niet serieus, jullie?
Gadverdammequote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat vGerwen en Cross eindelijk een kind hebben gekregen
Bastaardquote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat vGerwen en Cross eindelijk een kind hebben gekregen
Dan vind ik dit mentaal heel zwak van Price. Wat er ook zou zijn voorgevallen, al was hij toegesproken door de leiding daar, dan nog zou hij toch voor zichzelf volle bak moeten willen vechten voor die finale plek?quote:Op maandag 30 december 2019 22:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die zullen woorden hebben gehad
quote om plaatje te kunnen kijkenquote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Rustig Rens, rustig.quote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bek dicht tegen de heel fijne darter Aspinall
Wat denk je, dat wij dat allemaal wetenquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan vind ik dit mentaal heel zwak van Price. Wat er ook zou zijn voorgevallen, al was hij toegesproken door de leiding daar, dan nog zou hij toch voor zichzelf volle bak moeten willen vechten voor die finale plek?
Een tv met overscan hebben in het jaar 2019.quote:Op maandag 30 december 2019 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Staat RTL7darts.nl bij jullie ook net buiten beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |