Die zijn hier weer opgeheven toch? Vorig jaar hadden we ze wel.quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze niet gewoon vuurwerkvrije zones maken. dan is het probleem toch voor een groot deel opgelost?
Wel meer dan doorgezaagd.quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wilde ik ook al posten, maar vond dat een doorgezaagde grap
Too slowquote:
quote:
Nietquote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
een blofstemmer gesignaleerd! pak m!
quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
3 seconden, nice.quote:
geen idee ik ben import Tukker.quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn hier weer opgeheven toch? Vorig jaar hadden we ze wel.
BlofBoomersquote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. Skysherrif zit ergens stiekem op een zoldertje de luisteren naar de radio, zoals het hoort in the Bible Belt.quote:
Godver, die las ik terwijl ik het hoorde.quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je ligt op m'n buik met een tonnetje kak
Zijn al iets verder hoor essquote:Op maandag 30 december 2019 21:45 schreef essnhills het volgende:
Oh zijn we daar?
Oooooooooh we're halfway there![]()
![]()
Echt humor heb jij niet hè?quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand gezegd dat deze op 1000 zou kunnen?
Daarvoor moet je naar KPDquote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Doesn't make a difference if we're naked or not
Niet eens EIN REICH.quote:Op maandag 30 december 2019 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je ligt op m'n buik is wel een van m'n favo mama appelsapjes, fwiw
Morgen naar Helsinki, daar oud en nieuw vieren en dan nog 2 dagen daar.quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker vriend. Alle tijd dusof morgen nog gekke plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |