quote:Op maandag 30 december 2019 21:40 schreef PzKpfw het volgende:
Die Price mag echt dood neervallen op dat podium met z'n arrogante kop.
Wij vestigen onze hoop op Aspquote:Op maandag 30 december 2019 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Van Gerwen vs Wright heb ik geen zin in.
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Gaat de beste pot van het jaar worden.quote:Op maandag 30 december 2019 21:42 schreef Slobeend het volgende:
NOu dan heb je overmorgen een extra vrije avondquote:Op maandag 30 december 2019 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Met Wright in z'n huidige vorm kan dat best vermakelijk zijnquote:Op maandag 30 december 2019 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Asp gaat hem gooien zoquote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef fetX het volgende:
Ik zou wel weer eens een negentje live willen zien.
Al heeft Wright een goede vorm, die wint letterlijk nooit van Van Gerwen als het eromgaat op TV.quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Met Wright in z'n huidige vorm kan dat best vermakelijk zijn
Mjah denk dat het even bijkomen gaat worden. Moet die dag nog een paar cafées doen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zuipen in het vliegtuig is altijd genot
Ben ik niet bang voor. Ik heb snorlex en matsoematsoe in mijn FOK! knokploeg.quote:Op maandag 30 december 2019 21:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
ZO DAN
Pas maar op of ik stuur Price op je af.
Wat zijn de cijfers tussen die twee?quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al heeft Wright een goede vorm, die wint letterlijk nooit van Van Gerwen als het eromgaat op TV.
Heb je daar pannenkoeken bij?quote:
Dat klopt. Maar dat lukt er überhaupt vrij weinigquote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al heeft Wright een goede vorm, die wint letterlijk nooit van Van Gerwen als het eromgaat op TV.
De bonus bij het voorspelspel wordt: ‘hoe veel matchdarts gaat Wright missen?’quote:Op maandag 30 december 2019 21:42 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |