quote:
Het is Utker.quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dokter Oetker hoort ook in de lijst.
Beter dan NY Pizza.
Vind ze dan ook wel vergelijkbaar. En beiden uitgemolken door Barry Hearnquote:
dat krijg je als je zelf in het klantcontact zit, dan ga je dit soort fouten afstraffen.quote:
Slecht gesteld met de gezondheidszorg in de Top 2000quote:
Ben ik het niet mee eens. Ja, je moet er voor trainen. Maar ik versta onder spoed toch enige lichamelijke beweging. Darten schaar ik onder behendigheid. Net als poolen. Boogschieten.quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat eeuwige gehaat op darts. Er gaat serieus geld in om en je moet er hard voor trainen om de top te halen en er te blijven, dus gewoon topsport me dunkt
Zo kun je beide nummers op vattenquote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als hij verliefd is op een prachtige vrouw
Het was voor m'n werkgevers de manier om 'het einde van het jaar' te vierenquote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat een rare timing voor een werkuitje. Bij mijn werk zou dat geen zin hebben, ik was ongeveer de enige die aan het werk was vandaag...
Sister Morphine ook al nietquote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Slecht gesteld met de gezondheidszorg in de Top 2000
Dat zekerquote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja want dat met spoed klopt... de topics gaan met spoed!
Net als die lokale bandjes als ze klaar zijn met optreden: Wij waren....quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat krijg je als je zelf in het klantcontact zit, dan ga je dit soort fouten afstraffen.
Ook wel eens gehad dat ik een klantenservice belde die vroeg wat was uw naam....
vraag ik ook vaak of ik bij hun geregistreerd sta als overleden.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahh shit. Wat doe je? Bowlen en steengrillen?quote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het was voor m'n werkgevers de manier om 'het einde van het jaar' te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |