Mensen die dit soort teksten bezigen zijn af.quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom dus niet uit Noord-Holland, maar uit Amsterdam.
Doctor Doctor Please!quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doctor Doctor, gimme the news
I got a bad case of lovin' you
Ik hou van sport, dus ik kijk geen darten.quote:
Niet de doctor waar ik aan dacht eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doctor Doctor, gimme the news
I got a bad case of lovin' you
Ook nog live gezien.quote:
Frapant. Laatste keer dat ik keek las laatstgenoemde in eerstgenoemdequote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeppelin heeft heel veel gejat. Goed gejat, dat wel.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ze hebben wel enorm knap gejat uit de toekomst
Hey Witch Doctor, give us the magic words!quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet de doctor waar ik aan dacht eigenlijk
Which doctor?quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja die van die godzilla film iigik dacht dat dat ook in Deeper zat van Jamidinges, maar niet dus hoor ik net ook
Ik ook, als in MSGquote:
Heb jij ook zo'n walgelijk accent?quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben het echt niet vaak met jou eens. Dit is een van die keren dat ik dat wel ben.quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die dit soort teksten bezigen zijn af.
waarom kun je niet luisteren?quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef ok01 het volgende:
kan niet luisteren, maar ik zie dat jullie het tempo lekker volhouden
Dat nummer staat niet eens in de lijst zie ikquote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Er is niet goed gegeten vandaag.quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |