Ringo was niet eens de beste drummer bij de Beatless.quote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat t geschreven is voor Ringo Starr
Op verzoek van Starr werden de openingsregels van het nummer, die eerst luidden "What would you do if I sang out of tune? Would you stand up and throw tomatoes at me?", veranderd in "What would you think if I sang out of tune? Would you stand up and walk out on me?". Starr was bang dat hij anders bij elk concert bekogeld zou worden met tomaten.
Thanksquote:
0223quote:
En hij láát voor zich koken.quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Kyran het volgende:
Rick zorgt ook voor warmte, maar dan vooral omdat die mij laat koken van woede.
Cheers!quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wit uit Nieuw Zeeland hier, maar proost.
Wat moet je met zijn afdankertjes?quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij overigens maar liever Woman to Woman van Joe
gescheiden?quote:
Die van Jacob?quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wit uit Nieuw Zeeland hier, maar proost.
Bedankt Don Leoquote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat t geschreven is voor Ringo Starr
Op verzoek van Starr werden de openingsregels van het nummer, die eerst luidden "What would you do if I sang out of tune? Would you stand up and throw tomatoes at me?", veranderd in "What would you think if I sang out of tune? Would you stand up and walk out on me?". Starr was bang dat hij anders bij elk concert bekogeld zou worden met tomaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |