Ik doe mee denk ik. Morgen geen programma, behalve mt saaie familie zonder alcohol het nieuwe jaar. Dus ik piek vandaag denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Serieus? Ik was van plan om vannacht weer tot diep in de nacht te gaan drunkposten.
Ik woon 4 hoog en elke 5 minuten schiet een vuurpijl de hemel inquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe is het met jullie en vuurwerk op straat eigenlijk?
morgenavondquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
was gisteren ergerquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Valt erg mee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Het is een extreme inteeltbende daarquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Al die schaatsdames lijken hem helemaal geweldig geil te vinden. Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma. Of Patrick Roest.
Er wordt wel geknald hier in de buurt, maar heb er als ik de radio aan heb met vrij goede geluidssetting er niet last van.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Proost.quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen effe een bokbiertje gepakt.
Het gaat over hoe geil schaatsters zijn, dus ik laat even aan jou of dit onder schaatstalk valt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier en ik zijn streng tegen schaatstalk in dit topic.
Mexicanobokkerquote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen effe een bokbiertje gepakt.
Ik hoor amper wat, maar ja dat was vorig jaar 31-12 24.00 1-1 00.00 ook zoquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Alvast proost!quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik doe mee denk ik. Morgen geen programma, behalve mt saaie familie zonder alcohol het nieuwe jaar. Dus ik piek vandaag denk ik.
Vandaag een stuk rustiger dan de afgelopen dagen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Kjeld Nuis snap ik nog wel dat is wel een knappe man #nohomoquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Al die schaatsdames lijken hem helemaal geweldig geil te vinden. Maar goed, die gaan ook hard op Jorrit Bergsma. Of Patrick Roest.
Hier alles prima. En daar?quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Hier in de straat niks. Maar ik woon tussen de bejaarden. Wel wat verder weg wat knallen, en morgen waarschijnlijk carbidschieten. Maar het valt nog 100% meequote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ze zijn al goed wat geld aan het verbrassenquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |