we zijn er uit,quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog eentje van Prince trouwens, en natuurlijk de Golden Earring.
Dat is ook een beetje mijn dilemmaquote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever Price als Van Gerwen ook de finale haalt. Wright lukt het nooit tegen Van Gerwen.
Of Blof.quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef Makamba_ het volgende:
Al deze nummers kan ik zeer goed aan als ik mij indenk dat het ook nogmaals Skik had kunnen zijn
Op zich niet verkeerd dat ie niet zo #viesdik is, maar verder.quote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Price echt een engnek.
Dit liedje is al 4x geweest toch?quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
P!nk hoort hier niet. Ga weg. Laat me met rust.
Dit hoor ik nooit? Geloof niet dat ik dat gemist heb.quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hebben we maandenlang elke dag gehoord, kan het aub niet in de Top 2000?
quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hebben we maandenlang elke dag gehoord, kan het aub niet in de Top 2000?
Nog maar een keer (lol)quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die zijn de rest van de lijst in elk uur wel vertegenwoordigd me dunkt. Ik benieuwd naar komend uur
hebben we de groene ook alquote:
Ik had Dear Mr President nog nooit gehoord, die klonk niet onaardig.quote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Matige P!ink dit. dan liever Raise Your Glass, Get the Party Started of Just Give me..
davinaquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Klinkt als Armin van Buuren ofzo. Meuk.
Gelukkig ook in samenwerking met Floydquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Rood, Blauw en Yellow dus ook Pink.
Helaas niet van Aerosmiss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |