Wil je er over praten met ons?quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder heeft een greatest hits van Bløf, die heb ik wel meerdere keren moeten luisteren in de auto.
Daar heb je een punt. Maar ik heb student-OV B)quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef alopio het volgende:
Pfffff kut Bløf,
Hoever je gaat heeft gewoon met het saldo van je OV chipkaart te maken
Doen we nu toch.quote:
Ja? Bij mij grotendeels andersom. Hoe ouder, hoe meer je snapt van het leven en hoe zelfverzekerder je wordt.quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mwa ik vond de eerste 29 jaren van mijn leven toch beter, dan de afgelopen 9 hoor
Is gewoon niet meer te doen, ik drink ook niet meer door elkaar, en ga voor kwaliteit, drink ik minder.quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat wordt elk jaar wel ergerVorig jaar had ik op nieuwjaarsdag zo'n kater, dat ik morgen maar rustig aan ga doen.
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef Strani het volgende:
Ik ben er wel voor dat ze Zeeland uitsluiten in de stemming volgend jaar. Dit wordt echt absurd.
Ik ben niet opgevoed met Bløf hoor, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik ben opgevoed met oa Meat Loaf en Queen
Raait riep iets naar hem na set 1, geen idee wat.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder heeft een greatest hits van Bløf, die heb ik wel meerdere keren moeten luisteren in de auto.
FOK!Therapiequote:
Ja, dat doe ik ook, slim. Vorige week had ik op een avond 7 biertjes en de dag erna meteen een halve dag koppijnquote:Op maandag 30 december 2019 20:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Is gewoon niet meer te doen, ik drink ook niet meer door elkaar, en ga voor kwaliteit, drink ik minder.
Zie je wel Chantal Janzenquote:Op maandag 30 december 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Hoe doen ze het? Hoe timen ze het? Als ik denk "Dit hoef ik niet te horen, ik ga wel even het darten bekijken" Dan hebben ze daar precies pauze. Iedere keer weer. Bijzonder.
Haha, mietje!quote:Op maandag 30 december 2019 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook, slim. Vorige week had ik op een avond 7 biertjes en de dag erna meteen een halve dag koppijn![]()
Ja echt tanken doe ik niet meer, gewoon wat speciaal bier en dan 4/5 ofzo.quote:Op maandag 30 december 2019 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook, slim. Vorige week had ik op een avond 7 biertjes en de dag erna meteen een halve dag koppijn![]()
Kind lijkt hier de ouder te mishandelen. Ouder schreeuwt her uit.... Kijk dan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |